sobota, 7 lipca 2012

Lamaze, Grzechotki z opaską na rączki – zabawka idealna

Zachwyciły mnie w sklepie, ale cena z kosmosu skutecznie zniechęciła do zakupu. Zaczaiłam się na nie na allegro i kiedy cena zeszła poniżej 30zł zdecydowałam się wziąć udział w aukcji. I wygrałam. Kurier dostarczył mi je kilka dni po przelewie na wskazany adres.
Zamówiłam oczywiście towar używany, ale wyglądały jak nowe. Przeprałam, nic się w międzyczasie nie rozlazło i założyłam małej. Bransoletki są dwie, obie mocno kolorowe. Motylek ma szeleszczące skrzydełka, a żuczek z wielkim zadkiem szeleści przy każdym ruchu ręką.
Zabawka nadaje się na spacery. Rzepy dobrze trzymają, ciężko je zerwać przez niemowlaczka. Są świetnymi uspokajaczami przy długich spacerkach i mam pewność, że dziecko nie wyrzuci ich z wózka (a lubi tak robić z większością zabawek).
Interesujące, solidne, ciężko je zgubić… Jednym słowem: idealne! Zresztą zapytajcie córeczki:

1 komentarz:

  1. Mojego Malucha wkurzały :D Robiłam podejście kilka razy, w końcu trafiły do córki znajomych i tam się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń