Moja skóra po ciąży nosi wiele pamiątek w postaci rozstępów. Nie są one może specjalnie widoczne, ale sprawiają, że czuję się źle w kostiumie kąpielowym.
Na ratunek przyszedł mi olejek do masażu rozstępów z linii Q10, który dostałam w ramach akcji dla testerek organizowanej na stronie www.nivea.pl
Prosta, walcowata butelka zawiera 200ml produktu. Olejek konsystencją i zapachem przypomina i oliwkę, której używam po kąpieli dla mojej córki. Łatwo i przyjemnie się wsmarowuje i rewelacyjnie szybko się wchłania.
Teraz jestem już  po skończeniu całego opakowania i mogę napisać, że sprawdził się świetnie. Moje delikatne rozstępy zostały zredukowane do takiej postaci, że już bym się nie powstydziła wyjść na plażę w kostiumie kąpielowym. Ponadto ujędrnił i napiął skórę ud.
Używając go 2 razy w tygodniu wystarcza na miesiąc. Cena jak za kosmetyk o tak fenomenalnym działaniu jest bardzo atrakcyjna!
Gorąco polecam!