poniedziałek, 24 września 2012

Recenzja Aceitunas Verdes y Negras firmy Olives from Spain (czyli o oliwkach hiszpańskich słów kilka)

Tym razem miałam okazję przetestować:
- Oliwki zielone z pestkami
- Oliwki czarne bez pestek
Gorąco polecam stronę http://www.hiszpanskieoliwki.pl/ na której to znajdziecie mnóstwo przepisów na smaczne dania z oliwek. Ja zdecydowałam się na marynatę słodko – słoną. Potrzeba na nią czarne oliwki, gorzką czekoladę oraz miód:
Puszkę oliwek otworzyłam jednym ruchem, wszystko poszło szybko, sprawnie bez żadnych skaleczeń czy ofiar w sztućcach.
Puszeczka zawiera 80 gram oliwek i uważam, że to idealna ilość na jedno danie. Oliwki wrzuciłam do miski, starłam 50 ram czekolady, dodałam łyżkę miodu i wyszło mi coś takiego:
 
Prawdopodobnie jest to najlepsze danie z oliwek, jakie kiedykolwiek jadłam. Czuć, że oliwki te są wysokiej jakości, nie są ani za twarde ani zbyt miękkie. Idealnie pasują do miodu i czekolady.
Cała zawartość wielkiej miski wystarczyła jako przekąska dla trzech osób.
Podsumowując, szczerze polecam te oliwki i zapraszam do przeczytania pozostałych recenzji TUTAJ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz