środa, 19 września 2012

Smoczek idealny, czyli o MAM Air Printed słów i zdjęć kilka + fotorelacja z używania

W ramach współpracy otrzymałam od MAM Baby zestaw do testowania. Dzisiaj przyszedł czas na recenzję smoczka Air Printed w kolorze różowym.
Wygląd:
Nie mogę się do niczego przyczepić. Smoczek ma delikatne i bezpieczne obramowanie. Nie przypomina kształtem standardowych smoczków dostępnych w sklepach. Tam, gdzie zwykle jest plastik są wolne przestrzenie. Dziecko może więc z dużą łatwością podnieść smoczek z ziemi, jeśli ten spadnie.
Smoczek jest koloru różowego, skutecznie interesuje większe niemowlaczki.
Użytkowanie:
To nasz drugi miesiąc ze smoczkiem Mam Baby. Jest on wybawieniem podczas spacerów oraz usypiania. Dziecko w prosty sposób może umieścić smoka w buzi, kiedy ten mu wypadnie. Malutkie rączki będą w stanie dokładnie chwycić smoczek ze wszystkich stron.
Kiedy standardowe ssanie smoka się znudzi, dziecko może użyć jego membrany jako gryzaka (należy wtedy szczególnie pilnować malutkich dzieci). Dla mojej córeczki smoczek okazał się świetną zabawką na spacery. Kiedy nie ma go w buzi, tarmosi sobie różową obwódkę, macha radośnie smoczkiem czy podgryza boki produktu.
Podsumowując, gorąco polecam. Jest to smoczek wyróżniający się na półce. Wg zaleceń trzeba wymieniać smoczki co dwa miesiące i ja już się zaopatrzyłam w kolejny, świetny smoczek Air Printed firmy Mam Baby!
A na koniec fotorelacja z użytkowania. Miłego oglądania :)
>>>Gosia testuje smoczek Mam Baby<<<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz