niedziela, 30 września 2012

Testowanie zestawu Eveline – część pierwsza

Ostatnio dostałam do przetestowania ogromniasty zestaw kosmetyków Eveline, w skład którego wchodziły:
1. Krem do rąk Glicerini Oliwka
 


Krem ten ma bardzo przyjemną konsystencję. Szybciutko się wchłania, po aplikacji w ogóle nie czuć go na rękach. Świetnie nawilża moje dłonie, a także dba o zdrowy wygląd skórek wokoło paznokci. Ręce chwilę po użyciu nie lepią się, nie widać też na skórze tłustego filmu. Sam zapach kremu również nie przeszkadza, jest bardzo delikatny.
Tubka
kremu jest niezwykle elastyczna.   Opakowanie zawiera 125ml kosmetyku i jest bardzo wydajne.
cena: ok.6zł

2. Krem do depilacji Just Epil Sensitive


Moje włoski na nogach są mocno osłabione dzięki comiesięcznym zabiegom depilacji woskiem. Do metody depilacji kremem nie byłam na początku pozytywnie nastawiona, jednak jej efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania.
Podczas nakładania krem nie wydzielał nieprzyjemnej woni, dopiero przy zdejmowaniu kremu szpatułką uderzył mnie nieprzyjemny zapach, ale trwało to chwilkę, także nie mam nic do zarzucenia w tej kwestii.
Przede wszystkim krem zrobił to co miał zrobić – pozbył się zbędnego owłosienia z obu łydek i nie musiałam poprawiać niczego maszynką. Nogi były gładkie, niepodrażnione, nawilżone. Dobrze wyprofilowana szpatułka precyzyjnie zebrała kosmetyk razem z niechcianym owłosieniem nie zarysowując powierzchni skóry.
Jedno opakowanie wystarcza na trzy zabiegi depilacji. Jestem zdecydowanie na TAK i bardzo polecam wszystkim krem do depilacji Eveline!

3. Mleczko do ciała BioHyaluron 4D
Konsystencja i szybkość wchłaniania to niewątpliwie jego dwie największe zalety. Poza tym oczywiście idealnie napina i ujędrnia moją skórę w okolicach ud i pośladków. Łatwa i przyjemna aplikacja sprawiają, że jest to produkt, po który na pewno będę bardzo chętnie sięgać. Zapach delikatny, lekki. Szybko się ulatnia.
Opakowanie zawiera 300ml produktu i na pewno będę nieraz do niego wracać!
4. Płyn micelarny fresh & Soft cera wrażliwa
Używam go zgodnie z przeznaczeniem do usuwania z twarzy makijażu. Jak widać na obrazku nieźle sobie z tym zadaniem radzi. Nie podrażnia skóry a oczy po nim nie szczypią.
Kosmetyk świetnie się też sprawdza jako tonik. Rano, kiedy potrzebuję szybkiego odświeżenia twarzy, a nie chce mi się używać kremu stosuję właśnie ten płyn. Moja twarz dzięki niemu staje się dotleniona i nabiera wyraźnych kolorów. Pyn micelarny nie pozostawia tłustego filmu i nie zatyka porów.
Butelka zawiera 200ml kosmetyku i jest bardzo wydajna. Gorąco polecam!

5. Slim Extreme 4D Fitness
Tutaj nie zaskoczę – będzie kolejna opinia pozytywna, bo serum jest świetne. Uczucie chłodzenia jest – szybko jednak ustępuje. Efekt ujędrnienia i napięcia skóry brzucha i ud jest, czyli nie mam nic do zarzucenia. Cena – jeszcze lepsza, bo tylko 15zł za opakowanie produktu, który wystarczy spokojnie na miesiąc użytkowania

6. Koenzymy Młodości Q10 Samowchłaniająca maseczka SOS


Maseczka jednorazowego  użytku. Po zastosowaniu nie czuć nieprzyjemnego mrowienia czy ściągania skóry. Natychmiast po użyciu wdać efekt rozpromienionej skóry twarzy. Ilość maseczki wystarcza na grubą aplikację produktu na skórę twarzy, szyi i dekoltu.

Ciąg dalszy recenzowania nastąpi… ;) Tymczasem serdecznie zapraszam na portal www.bangla.pl , gdzie znajdziecie szczegółowe recenzje o tych i o innych produktach firmy Eveline.

1 komentarz: