sobota, 20 października 2012

Develey, część 2: Musztarda Rosyjska i Dressing Ziołowy

Oto druga część mojej notki na temat produktów firmy Develey, które otrzymałam do przetestowania:
  • Musztarda rosyjska Develey (230 g)
  • Dressing ziołowy Develey (200 ml)
 

Dressing, jaki mam jest ziołowy i pikantny. Czuć też delikatny smak majonezowy, który jest jednak wzmocniony dzięki dodatkowy gorczycy i selera.
Ja dzięki takiemu produktowi przygotowałam sałatkę warzywną z kurczakiem. Sos wzmocnił smak sałatki i wszyscy pytali, co takiego do niej dodałam. 
Jest to też bardzo szybki sposób na przygotowanie dania. Zwykle zrobienie dobrego sosu zajmuje mi około godziny, a tutaj nie dość że dressing jest gotowy to jest rewelacyjny w smaku - zupełnie jak moje domowe sosy!

No i jeszcze musztarda rosyjska. Bardzo ostra, co spodobało się małżonkowi. Od teraz wszelkiego rodzaju parówki czy dania na ciepło jadamy tylko w towarzystwie tej musztardy.Wzmacnia smak potraw i stają się one bardziej konkretne. 
Słoiczek 230 gram wystarcza na bardzo dużo śniadań czy kolacji z musztardą rosyjską ;)

Na razie to tyle, ale będzie jeszcze część trzecia. Następnym razem będzie bardziej ryżowo ;) Swoją drogą nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak dobry ryż. Ale o tym już wkrótce.

I przypominam o konkursie, ale dopiero gdy zagości tu co najmniej kilkadziesiąt obserwatorów i komentatorów ;)

4 komentarze:

  1. A co ty tak sobie dozujesz przyjemności, że w dwóch częściach testujesz:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekaj lusia, jeszcze będzie część trzecia ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja czekam na przesyłkę i też Develey testować będziemy :)

    PS. Zostałaś oTAGowana :) Zapraszam :)
    http://angelisiak-bloguje.blogspot.com/2012/10/tag-moje-wosy-w-piguce.html

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja czekam :)
    Mąż też :)
    I córka na ketchupik :)

    OdpowiedzUsuń