poniedziałek, 8 października 2012

Farmona, seria Nivelazione: przetestowałam kosmetyki do moich rąk i stóp

Chciałabym się z Wami podzielić jeszcze jedną recenzją kosmetyków Farmona, które otrzymałam jakiś czas temu do przetestowania. Tym razem są to produkty do rąk i stóp z serii Nivelazione:
  • Wygładzająca maseczka do stóp intensywnie nawilżająca (poj. 100ml)
  • Krem odżywczy do rąk (poj. 100ml)
A tak one wyglądają:

Pierwszą przetestowałam maseczkę do stóp. Bardzo szybko rozprowadziłam produkt na skórze. Biały kosmetyk szybko zmienił się w przeźroczystą powłokę. Po 10 minutach, według instrukcji spłukałam ją z nóżek i byłam pozytywnie zaskoczona rezultatami. Stopy były wyraźnie wygładzone, pięty mniej szorstkie, a cała skóra w tamtym miejscy była aksamitna w dotyku i świeżo pachniała.
Sam zapach produktu jest dosyć mocny, taki ziołowo-apeczny, ale nie drażni on mojego nosa. Używana zgodnie z zaleceniami dwa razy w tygodniu zapewni nam piękne i zadbane nózie na długi czas
Moje stopy są na TAK:


I na koniec tej notki został krem do rąk. Delikatny, nieuczulający i pięknie pachnący. Zamknięty w 100ml tubie zawsze grzecznie czeka na użycie w mojej torebce. Z takim kremem niestrasznie mi mycie garów czy pranie ręczne. Po wsmarowaniu w przesuszone i zniszczone detergentami partie rąk od razu stają się one gładsze i widać, że są zadbane.
Zapach kremu jest słodki, nieduszący. Taki kokosowo - migdałowy. Szybko jednak ulatnia się z powierzchni skóry.
Zauważyłam także, że kosmetyk firmy Farmona pomaga mi z wyglądem skórek wokół paznokci. Są dużo bardziej miękkie i zdecydowanie mniej widoczne.


Podsumowując, polecam obydwa te kosmetyki. Ich jakość jest bardzo wysoka, a cena bardzo przystępna. Zatem biegiem do drogerii po produkty firmy Farmona! :)

1 komentarz:

  1. No zachęciłaś mnie tą recenzją :)
    Moze sie skusze na któryś produkt :)

    OdpowiedzUsuń