niedziela, 28 października 2012

Konkurs! Konkurs! U mnie, tutaj, teraz! Zgłoś się już dziś!

A więc tak jak to planowałam, w końcu mam przyjemność ogłosić na moim blogu konkurs. Do rozdania mam aż cztery nagrody. Trzy z nich to BratekPlus (po 2 opakowania dla każdego zwycięzcy), a jedna nagroda to MegaKrzem.
To Ty decydujesz, co wybierasz!
To Ty masz dzisiaj szansę zgarnąć bardzo pomocne suplementy.
Zapraszam do dalszego czytania. Dowiecie się co i jak zrobić aby wygrać te wspaniałe nagrody!

Można się zgłaszać od 29.10.2012 do 7.11.2012
Przed wysłaniem zgłoszenia należy koniecznie przeczytać regulamin dostępny TUTAJ

Prawidłowo napisane zgłoszenie powinno wyglądać tak:
imię/nick:
link do mojego bloga:
Potwierdzam, że obserwuję tego bloga jako:
Nagroda jaką wybieram to:
Chciałabym przetestować wybrany suplement, ponieważ:
Potwierdzam że zapoznałam się z regulaminem i w pełni go akceptuję.

Zgłaszamy się wyłącznie w komentarzach pod tym postem.

Wszystkim zgłaszającym życzę powodzenia!

14 komentarzy:

  1. Chyba jestem pierwsza
    Nick: Yulia
    blog: http://malinowachatka.blogspot.com/
    obserwuję jako: Malinowa Chatka
    nagroda: Mega Krzem
    Chciałabym przetestować Suplement Mega Krzem, by moje włosy nie były zmęczone tej zimy.
    Potwierdzam że zapoznałam się z regulaminem i w pełni go akceptuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nick: Naliex
    link do mojego bloga:www.naliex.blogspot.com
    Potwierdzam, że obserwuję tego bloga jako:Naliex
    Nagroda jaką wybieram to:Mega Krzem
    Chciałabym przetestować wybrany suplement, ponieważ: W końcu moje włosy były piękne, lśniące i przestały nadmiernie wypadać ! Ochrona przed zimą !
    Potwierdzam że zapoznałam się z regulaminem i w pełni go akceptuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. imię: Justyna
    link do mojego bloga:http://justynasinspirations.blogspot.com/
    Potwierdzam, że obserwuję tego bloga jako:*Justyna*
    Nagroda jaką wybieram to:Mega Krzem
    Chciałabym przetestować wybrany suplement, ponieważ: mam nadzieję że własnie ten suplement diety pomoże moim zniszczonym włoskom, które jeszcze jakis czas temu byly idealnymi:)
    Potwierdzam że zapoznałam się z regulaminem i w pełni go akceptuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. imię: Natalia
    link do mojego bloga: nuna2225.blogspot.com
    potwierdzam, że obserwuję tego bloga jako: nuna2225
    Nagroda jaką wybieram to: Bratek Plus
    chciałabym przetestować wybrany suplement ponieważ: kiedyś piłam herbatę z bratka i dawała dosyć dobre rezultaty, miałam nawet szukać suplementów w tabletkach ale ja, biedna studentka mam wiele wydatków (a mówili że studia są bezpłatne!) a tak na poważnie, to ciekawa jestem jakie efekty dawałby bratek w tabletkach:)
    potwierdzam że zapoznałam się z regulaminem i w pełni go akceptuje.



    Pytałaś mnie u mnie na blogu o Oyster kryształ jedwabiu... hmm muszę Ci powiedzieć że nie wiem osobiście gdzie można kupić ten produkt, możesz pytać w salonach fryzjerskich bo slyszałam że to produkty używane własnie tam, ale na pewno na allegro za około 23 zł z tego co widziałam są:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o fajny blog , skorzystam , a tak pro po .. zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Imię: Marta
    link do mojego bloga: http://anioleek89.blogspot.com/
    Potwierdzam, że obserwuję tego bloga jako: anioleek89
    Nagroda jaką wybieram to: Mega Krzem
    Chciałabym przetestować wybrany suplement, ponieważ: w ostatnim czasie bardzo wypadały mi włosy i teraz potrzebują wzmocnienia, odbudowy i regeneracji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam że zapoznałam się z regulaminem i w pełni go akceptuję.

      Usuń
  7. Imię: Anna
    link do mojego bloga: http://stokrota12.blogspot.com/
    Potwierdzam, że obserwuję tego bloga jako: stokrota12
    Nagroda jaką wybieram to: Mega Krzem
    Chciałabym przetestować wybrany suplement ponieważ mam zniszczone włosy, pragnę aby były mocne i lśniące

    OdpowiedzUsuń
  8. imię/nick: kosmetyczka recenzji
    link do mojego bloga: http://kosmetyczka-recenzji.blogspot.com/
    Potwierdzam, że obserwuję tego bloga jako: kosmetyczka recenzji
    Nagroda jaką wybieram to: Mega Krzem
    Chciałabym przetestować wybrany suplement, ponieważ: Od dłuższego czasu szukam czegoś co by pomogło moim łamliwym i kruchym paznokciom. Niestety nie radze sobie z tym problemem. Mimo zażywania różnych tabletek, odżywek na płytkę paznokcia itp. nic kompletnie nie pomaga. Może akurat Mega krzem przyjdzie na ratunek moim paznokciom :) Ponadto ostatnio zauważyłam nadmierne wypadanie włosów i sądzę, że te tabletki również były by pomocne.
    Potwierdzam że zapoznałam się z regulaminem i w pełni go akceptuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. imię/nick: nicia725
    link do mojego bloga: nicia725.blogspot.com
    Potwierdzam, że obserwuję tego bloga jako: nicia725
    Nagroda jaką wybieram to: BratekPlus
    Chciałabym przetestować wybrany suplement, ponieważ: Nigdy nie testowałam suplementu diety działającego na cerę. A jesienią często moja buźka nie wygląda zbyt dobrze :(
    Potwierdzam że zapoznałam się z regulaminem i w pełni go akceptuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. imię/nick: czarownica.renesmee
    link do mojego bloga: http://lawendowa-szafa.blogspot.com/
    Potwierdzam, że obserwuję tego bloga jako: czarownica.renesmee
    Nagroda jaką wybieram to: Krzem Mega
    Chciałabym przetestować wybrany suplement, ponieważ: Moje włosy są strasznie zniszczone a także denerwuje ich mnie gubienie .Mam nadzieje ,że ten produkt pomoże mi zwalczyć ten problem ;)
    Potwierdzam że zapoznałam się z regulaminem i w pełni go akceptuję.

    Pozdrawiam i dziękuje za obserwowanie bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. imię/nick: Judysia
    link do bloga: http://mojehaftowanki.blogspot.com/
    obserwuję jako: Judyta
    nagroda jaką wybieram: Bratek Plus
    chciałabym przetestować wybrany suplement, ponieważ: zawsze miałam kłopoty ze zdrowym wyglądem cery i mam nadzieję, że ten suplement mi pomoże
    Potwierdzam że zapoznałam się z regulaminem i w pełni go akceptuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. imię/nick: Little Lychee
    link do mojego bloga: littlelychee.blogspot.com
    Potwierdzam, że obserwuję tego bloga jako: Little Lychee
    Nagroda jaką wybieram to: Bratek Plus
    Chciałabym przetestować wybrany suplement, ponieważ: Od kwietnia chodzę do dermatologa. Wydałam ponad 300 zł na leki, i cera nadal płata mi figle. Przez tydzień wyglądam dobrze, a przez kolejne 3 tygodnie jak po bombardowaniu :/ może bratek by mi pomógł? A że jest w tabletkach to o regularnym przyjmowaniu nie zapomnę.
    Potwierdzam że zapoznałam się z regulaminem i w pełni go akceptuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. imię/nick: tosiaczek666
    link do mojego bloga: tosiakowo.pl
    Potwierdzam, że obserwuję tego bloga jako: tosiaczek666
    Nagroda jaką wybieram to: Bratek Plus
    Chciałabym przetestować wybrany suplement, ponieważ: mam ostatnio spore problemy z cerą. Przydałaby się jakaś wewnętrzna kuracja. Zwłaszcza, że już za kilka miesięcy biorę ślub :D
    Potwierdzam że zapoznałam się z regulaminem i w pełni go akceptuję.

    OdpowiedzUsuń