wtorek, 23 października 2012

Podravka, czyli ryżowo mi

Przyszła pora na trzecią część mojej notki na temat trzeciej części mojego testowania produktów, które dostałam w ramach współpracy. Dzisiaj będą to:
  • Ryż długoziarnisty parboiled 10 minut Podravka (480g - woreczki 4x120g)
  • Ryż naturalny brązowy Podravka (480g - woreczki 4x120g)
  • Ryż tre colori Podravka (500g luzem w kartoniku)



Ryż parbioled to mój zdecydowany faworyt. Pakowany w woreczki, wrzucenie na 10 minut do wrzątku wystarczy żeby był idealnie ugotowany. W smaku pyszny, miękki delikatny. Zmienia smak potrawy w bardzo pozytywnym znaczeniu.

Ryż naturalny brązowy również zapakowany jest w 4 woreczki po 120gram. Jest dosyć twardy, więc polecam użyć sosu przygotowując go - wtedy trochę nam namięknie. Ryż jest bardzo smaczny, delikatny w smaku. Ja osobiście wykorzystałam go do potrawki z kurczaka i bardzo mi smakował. Gotuje się go około 20 minut i po tym czasie naprawdę można wyjmować ryż z wrzątku.

Ryż tre colori również jest dosyć ciekawą propozycją. Zawiera mieszankę trzech gatunków ryżu: parboiled, czerwonego i dzikiego. Smak ma bardzo wyrazisty, zdecydowany. Oprócz tego pięknie wygląda na talerzu. Nie jest pakowany w woreczki - wrzucamy go luzem do gotującej się wody na 25 minut. Po tym czasie odcedzamy i  możemy jeść. Trzy kolory ryżu pięknie wyglądają na talerzu.

Podsumowując polecam ogromnie i ja na pewno kupię jeszcze niejedno opakowanie.


1 komentarz:

  1. Mmmm. kocham ryż :D jestem bardzo ciekawa tego tre colori

    OdpowiedzUsuń