poniedziałek, 1 października 2012

Pro Young Efekt matujący Krem-żel chłodzący bioHyalron 4d noc/dzień cera wrażliwa mieszana i tłusta

Temu kremowi zdecydowałam się poświęcić osobną notkę, ponieważ uważam że zasłużył sobie na to. Jest absolutnie genialny, fenomenalny i nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z równie dobrym kosmetykiem! Przyjechał do mnie razem z innymi kosmetykami marki Eveline do zrecenzowania.
Po przedarciu się przez folie, nalepki i serberka zabezpieczające moim oczom ukazuje się biały, niepozorny kremik. Konsystencję ma w sam raz – delikatną, kremową. Bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu.


Po użyciu raz dziennie, wieczorem moja skóra twarzy jest wyraźnie zmatowiona, nie błyszczy się jak świąteczna choinka. Pory nie są zatkane, całego kremu nawet nie czuć na twarzy chwilkę po aplikacji. Kosmetyk mnie nie uczula, nie wyskakują mi po użyciu nowe niedoskonałości i przebarwienia.
Gorąco polecam, cena za ten kosmetyk to tylko 15zł i na pewno warto!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz