sobota, 20 października 2012

TAG Moje włosy w pigułce

Zostałam otagowana przez Angelisiak :)

Pierwszy raz biorę udział w tego typu zabawie, mam nadzieję że nic nie pokręcę ;)


Zasady:
* odpowiedzieć na 13 pytań.
* oTAGować 5 osób (oczywiście poinformować je o tym)
* podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu.





1. Twój naturalny kolor włosów:
Ciemny blond

2. Twój obecny kolor włosów:
Ciemny blond

3. Aktualna długość Twoich włosów:
Za pas

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:
Moje włosy mają idealną długość

5. Jak często podcinasz końcówki:
Bardzo, bardzo, bardzo rzadko

6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane:
Falowane, napuszone... bez prostownicy ani rusz ;)

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy:
?!

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itp.)
Wstrętne... Tłuszcz u nasady, suche jak wiór na pozostałej części

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny:

Codzienny może nie jest.... :D
Od dzisiaj zaczynam używać:
Oliprox szampon przeciwłupieżowy
Oliprox pianka przeciwłupieżowa
I jak już naprawdę nie mogę ich doczesać sięgam po serum Toni&Guy


10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itd.):
Nie lubią mnie ;)

11. Co lubią Twoje włosy (nawilżanie, olejowanie, itp.):
Lubią żyć własnym życiem

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura:
Rozpuszczone

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały:
Że chcą stąd uciec ;)

+14 ( pytanie opcjonalne ):  Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów?
---


Do zabawy zapraszam:
Kurde, miałam już całą listę, ale ktoś mnie uprzedził, więc nie mam zamiaru się powtarzać :P Z pięciu osób które wybrałam została tylko mili ;)
Nie mam też więcej znajomych, więc może ktoś chętny się zgłosi i zamieszczę jego linka do bloga tutaj ;)


  1. ???
  2. ???
  3. Mili: http://milusinka12.blogspot.com/
  4. ???
  5. ???

2 komentarze:

  1. przypominam o rozdaniu na moim blogu ;)
    http://angelisiak-bloguje.blogspot.com/2012/10/candy-urodzinowe.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Alxia - co ja mam zrobić bo nie bardzo wiem...? :)

    OdpowiedzUsuń