niedziela, 7 października 2012

Testowanie: NovaClear Acne Spot Treatment Preparat punktowy

Od firmy NovaClear dostałam do przetestowania preparat punktowy. Moja opinia o nim jest raczej pozytywna.
Kosmetyk łatwo można wycisnąć z 15ml tuby, idealnie nanosi się go na miejscowe niedoskonałości. Oto on:

Co do działania nie mam zastrzeżeń. Zmniejszył widoczność moich wyprysków, stały się mniej czerwone, a bardziej blade. Nie usunął może ich do końca, ale efekty działania są zadowalające.
Mam zastrzeżenia co do opisu sposobu użycia – powinien być bardziej konkretny. Z opisu na opakowaniu dowiedziałam się tylko, żeby nanieść preparat na pryszcze i nanieść krem na twarz. Problem w tym, że wg mnie preparat powinno się usunąć z twarzy przed nałożeniem kremu. Przynajmniej ja postanowiłam tak robić i dzięki temu uniknęłam brudnych niespodzianek na poduszce.
Raczej jestem na tak i być może, kiedy obecne opakowanie kosmetyku skończy się, kupię sobie kolejne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz