wtorek, 27 listopada 2012

Acnaid - zestaw, który pomógł mi w walce z trądzikiem

Mimo, iż nastolatką nie jestem już od bardzo dawna, mam problemy z trądzikiem. Do tej pory niemal codziennie bezskutecznie walczyłam z tą dolegliwością. Wszystko zmieniło się od kiedy w mojej łazience zagościł zestaw do walki z trądzikiem Acnaid. W skład mojego zestawu wchodzą:
- żel do mycia twarzy 300ml
- tonik 200ml
- żel punktowy 30ml
Zapraszam do obejrzenia zdjęć i przeczytania recenzji.

1. Żel do mycia twarzy Acnaid 300ml:
Jest to pierwszy etap oczyszczania. Stosuję codziennie wieczorem, aby zmyć nim pozostałości po makijażu. Rano służy mi do odświeżenia skóry. Po umyciu nie powoduje uczucia suchości, twarz nie jest ściągnięta. Stosowany regularnie skutecznie przeciwdziała powstawaniu nowych czerwonych punkcików na buzi. Oczywiście żel ten mnie nie uczula ani nie podrażnia.

Zamknięty w solidnej butelce 300ml z dozownikiem, który mimo częstego używania po miesiącu działa jak nowy. Butelka ma szerokie dno, więc pewnie leży na łazienkowej półce.

Cena:  ok. 30zł / 300ml

2. Tonik Acnaid 200ml:
Kolejnym etapem pielęgnacji twarzy jest ten tonik. Konsystencję ma bardzo lekkiego mleczka. Sam kosmetyk jest koloru białego, ale jest bardzo delikatny i nie obciąża twarzy. Łatwo i przyjemnie można rozprowadzić go na buzi.

Jeśli chodzi o działanie przeciwtrądzikowe, to w połączeniu z żelem do mycia zapobiega powstawaniu niedoskonałości. Jednakże aby usunąć zmiany, które już się pojawiły trzeba sięgnąć po żel punktowy, którego opis zamieszczam poniżej. 
Kosmetyk zamknięty jest w dużej tubie o pojemności 200ml, z której można łatwo wydobyć mleczko.

Cena:  ok.35zł / 200ml

3. Żel punktowy Acnaid 30ml:
Mój ulubieniec <3 Kocham go za niezwykle szybkie działanie. Preparat można stosować wyłącznie bezpośrednio na powstałe niedoskonałości skórne. Żel ten usuwa je w mig (nakładając go wieczorem, rano nie ma śladu po zmianach trądzikowych w leczonym miejscu).

W działaniu może być trochę nieprzyjemny. Ja nanoszę dosyć grubą warstwę ale czasami się zapominam i rozmazuję żel ręką. Wtedy zabieg trzeba powtarzać. Raz naniosłam go też na rozdrapaną niedoskonałość skórną i tak mnie wyszczypał, że musiałam szybko zmyć z twarzy. Ale mimo to stosowany zgodnie z przeznaczeniem jest najlepszym preparatem usuwającym zmiany trądzikowe, z jakim się spotkałam!
Opakowanie też jest duże - aż 30ml, dzięki czemu nie żałuję go sobie i jest naprawdę chętnie przeze mnie używany!
Cena: ok.40zł / 30ml

8 komentarzy:

  1. Ja się męczę z przetłuszczającą się cerą :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym wypróbowała ten zestaw. A gdzie można kupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w aptekach internetowych / na allegro :)

      Usuń
  3. Ten żel punktowy wygląda ciekawie :) Taki dobry pomocnik w walce o doskonała cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak sobie radzi z zaskórnikami? Ciekawy produkt, coś dla mojej cery mieszanej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie wiem, ale zaskórniki zawsze usuwam u kosmetyczki (ręcznie mi je wyciska - zabieg nazywa się oczyszczanie twarzy)
      Ale ten zestaw stosowany codziennie uniemożliwia powstanie kolejnych czarnych punkcików ;)

      Usuń
  5. ten żel punktowy mnie zaciekawił, bo żel z Siarkowej Mocy jest jednak za słaby:)

    OdpowiedzUsuń