czwartek, 22 listopada 2012

Bardzo szybka notka: Promocja -40% na kosmetyki w Rossmannie!

Ta notka będzie wyjątkowo szybka, ponieważ nie powinno mnie tu w ogóle być dzisiaj ;) No ale skoro już jestem to napiszę o kosmetykach upolowanych na promocji w sklepie Rossmann. Oto i moje kosmetyki. Jeśli jesteście ciekawi ile kosztowały zapraszam do dalszego czytania.

A więc moim łupem padły:
1. Podkład Max Factor Facefinity, odcień Sand 60, cena regularna ok 60zł
2. Puder sypki Bourjois w kolorze 01: Peach, cena regularna ok 58zł
3. Eyeliner w żelu Rimmel, kolor 001: black cena regularna 25zł

A oto i paragon na którym suma za te trzy kosmetyki nie przekracza nawet 100zł. Sami zobaczcie (klikając na zdjęcie można je powiększyć):
Ciekawa jestem czy ktoś jeszcze planuje większe kosmetyczne łowy? :)

13 komentarzy:

  1. wow ... cena rewelacja ! Gratuluję owocnych łowów .... pewnie wiesz, ze ta promocja trwa tydzień czasu, być może coś jeszcze uda Ci się złowić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow normalnie jutro idę po ten podkład

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! ♥

    http://vanilliapl.blogspot.com/ Zapraszam , nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też byłam dziś w Ross i kupiłam ten sam podkład tylko inny odcień. I jeszcze tusz do rzęs z L`oreala, róż do policzków Wibo i gąbeczkę do twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetną tę promocję zrobili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe zdobycze:)
    bardzo jestem ciekawa czy jest dobry ten eyeliner z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego pudru sypkiego z Bourjois! Nigdy nie zwróciłam na niego uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba zrobic nalot na asortyment kolorowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też skusiłam się na ten podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również mam ten puder i jestem z niego zadowolona :)
    I również skusiłam się na promocję w Rossmannie, ale kupiłam kosmetyki raczej z niższej półki cenowej - Manhattan czy Miss Sporty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super polowanie muszę się jutro wybrać i zaopatrzyć w podkład bo ta cena jest powalająca:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń