poniedziałek, 5 listopada 2012

Beauty Line firmy Otmuchów, słodka i dietetyczna przekąska

We wrześniu otrzymałam do przetestowania ogromną paczuszkę chałwy firmy Odra oraz kilka produktów Beuty Line firmy Otmuchów [link TUTAJ]. O przepisie z wykorzystaniem chałwy pisałam jakiś czas temu natomiast dzisiejszą notkę dedykuję dietetycznym produktom serii Beauty Line.

Na początku zdecydowałam się skonsumować batonik muesli. Wydawał się dosyć niepozorny (tylko 40g), jednak po zjedzeniu przekonałam się, że w rzeczywistości jest on dosyć mocno zapychający.
Nie jest to typowy batonik muesli. Jego dużą zaletą jest to, że wypchany jest po brzegi suszonymi owocami, których smak jest wyraźny - produkt jest dzięki temu słodziutki i pyszny.
Drugą jego zaletą jest miękkość. Poza tym kawałki zbóż i owoców nie wpadają często między zęby.
Na pewno będę kupować te batoniki, kiedy tylko pojawią się w sklepach!


Bardzo udanym produktem jest też musli, które jadłam z mlekiem na śniadanie oto ono:
Musli to nadaje się również do jedzenia na sucho. Jego kawałki są miękkie, więc nawet osoby z problemami z zębami mogą je jeść.
Wiadomo, że posiłki z udziałem takiego produktu są smaczne, małokaloryczne i przede wszystkim zdrowe. Nie powoduje u mnie problemów z żołądkiem ani uczuleń. Na pewno będę je często kupować!

2 komentarze:

  1. Smakowicie wygląda ten batonik, ale nie przepadam za takimi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam otmuchowskie ptasie mleczko

    OdpowiedzUsuń