poniedziałek, 19 listopada 2012

Dzisiejsze łowy w drogerii Hebe, czyli o mleku, pomadce i obcinaczce dla dzieci

Miałam milion pomysłów na dzisiejszą notkę. Nie umiałam się zdecydować czy opisać serię przeciwtrądzikową Acnaid, kurację przeciwłupieżową Oliprox czy też zająć się opisaniem świetnego listopadowego GlossyBoxa.
Jednak inspiracja do dzisiejszej notki przyszła około godziny 17.00, kiedy to wracałam do domu z reklamówką mojej ukochanej drogerii Hebe.
Oto co dzisiaj kupiłam w mega atrakcyjnych cenach:
1. Mleko Bebilon 2
2. Zestaw do niemowlęcego minicure :)
3. Pomadka Bourjois Rouge Edition kolor 17
Jeśli chcecie się przekonać ile zapłaciłam, czytajcie dalej :)

Szłam do Hebe  myślą kupienia wyłącznie mleka Bebilon dla córci. Z kuponem -20zł, który otrzymałam za wcześniejsze zakupy pucha 800 gram kosztowała tylko 22zł (dla tych co jeszcze dzieci nie posiadają - to jest bardzo, ale to bardzo atrakcyjna cena).
Moją opinię o tym mleku możecie przeczytać tutaj.

Jak już dotarłam do drogerii moją uwagę przykuła promocja pomadek Rouge Edition marki Bourjois. Tydzień temu kupiłam kolor 04 w cenie 39.99zł, a dzisiaj kosztowały tylko 29.99zł. Nie mogłam sobie odpuścić takiej okazji i kupiłam kolor 17, który również bardzo mi się podobał. Zdjęcia obu pomadek już wkrótce razem z ich recenzją, a puki co zaprezentuję ostatnią z dzisiejszych zdobyczy:
Zestaw do dziecięcego manicure :) Córeczka ma już roczek, więc przyszedł czas żeby dostała swój pierwszy zestaw do pielęgnacji paznokci, tym bardziej że coraz częściej gdzieś jej się pazurek ułamie i bez pilniczka się nie obejdzie.

I małe podsumowanie zakupów:
1. Mleko Bebilon: 42zł
2. Pomadka Bourjois: 29.99zł
3. Zestaw do obcinania paznokci: 9.99zł
Suma: ok.82zł, ale miałam jeszcze on -20zł, czyli ostatecznie zapłaciłam 62zł
I teraz najfajniejsze: Razem z paragonem dostałam kolejny bon na -20zł. I jak tu nie robić zakupów w Hebe? :) Następnym razem pójdę tylko po mleko! :)

6 komentarzy:

  1. Szalejesz ostatnio :D

    Nie wierzę,że następnym razem wyjdziesz tylko z mlekiem :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hebe się na Tobie nieźle obłowi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak przeczytałam "Zestaw do niemowlęcego minicure" to spodziewałam się jakiegoś lakieru do paznokci ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że u nas nie ma Hebe....

    OdpowiedzUsuń
  5. będą niekończące się zakupy w Hebe:D ciekawe jak Ci się będzie sprawować ta pomadka:)

    OdpowiedzUsuń