wtorek, 13 listopada 2012

GlossyBox Listopad 2012

Na blogach kilku osób już od pewnego czasu obserwuję tajemnicze pudełeczka z próbkami kosmetyków, a czasem z pełnowymiarowymi produktami. Zaczęłam szukać informacji na temat Boxów i trafiłam na stronkę www.glossybox.pl, skąd zamówiłam pudełeczka na trzy kolejne miesiące.
Dzisiejsza notka będzie o zawartości pierwszego z pudełek:


W środku znalazłam 5 produktów, z czego aż dwa to pełnowymiarowe kosmetyki.
1. Cashmere - utrwalająca baza pod cienie (produkt pełnowymiarowy)
cena: 27zł/7g
2. Chloe - woda perfumowana (próbka 5ml)
cena: 230zł/30ml, 320zł/50ml, 395zł/75ml
3. Lierac - Luminescence Serum (próbka 8ml)
cena: 246zł/30ml
4. Pierre Rene - żel do zmiękczania i pielęgnacji skórek Good Bye Cuticles (produkt pełnowymiarowy)
cena: ok. 12zł/11ml

5. Clinique - all about eyes, krem pod oczy (próbka 5ml)
cena: ok. 150zł
Czy warto? Ja zdecydowanie uważam, że tak. Sama taka próbka kremu pod oczy kosztuje na allegro około 20zł! A jak dodamy sobie jeszcze do tego wartość odżywki i bazy pod cienie, to wyjdzie dużo więcej niż 40zł, które zapłaciłam za tą paczuszkę.
Ja jestem z Boxa bardzo zadowolona, zanim jeszcze kurier mi go dostarczył pomyślałam, że potrzebuję jakiegoś kremu pod oczy i bazy pod cienie.

A teraz przyznawać się, kto z czytających mojego bloga zamawia GlossyBoxy? :)

15 komentarzy:

  1. Ja,ja!!! :))

    Osobiście najbardziej cieszę się z kremu pod oczy, serum i zapachu Chloe :))

    Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajć zazdroszczę Wam tego zestawu!!!! Chętnie kilka rzeczy podmienię z mojego :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze kilka takich kuszących fotek i sama zacznę sobie robić Glossy box'owe niespodzianki :D Perfumy pewnie pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie kupuję, ale chcę zacząć. Baza pod cienie jest naprawdę dobra i sama jej używam.
    http://kotosowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wąchałam dziś te perfumy Chloe i są po prostu OBŁĘDNE!

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę koniecznie dostać tą bazę!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ...jak się tak naczytam i naoglądam to sama chyba zacznę się uszczęśliwiać takimi boxami :)
    Gdybym miała 100% pewność, że otrzymam to samo to już teraz bym go zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będzie to Twój pierwszy GlossyBox to będzie wyglądał dokładnie ta. To jest zestaw dla nowych klientów :)

      Usuń
  9. Zbieram te gwiazdki i zbieram i dozbierać nie mogę, chyba w końcu sama zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś otagowana na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja do tej pory zamówiłam wszystkie możliwe subskrypcje (oprócz tego dziwnego czegoś z Douglasa), które ukazały się w Polsce :D
    Ale przyznaję - jestem uzależniona!

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem fajne kosmetyki są w tym pudełeczku. Kiedyś nie można było zamówić tych pudełeczek- otrzymywały je dziewczyny za zebrane punkty

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja niebawem sobie zamówię:) Nie mogę się już doczekać:)

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń