niedziela, 18 listopada 2012

Lovely, Must Have, Naturalist / Optimist - moja recenzja i kilka zdjęć

Tak, jak w tytule notki chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować nową serię Lakierów Lovely Must Have. A oto i cztery spośród aż ośmiu lakierów, które miałam okazję przetestować. Reszta zdjęć oczywiście po kliknięciu w "czytaj dalej":

Prezentowane na zdjęciu głównym kolory mają numery (od lewej): 4, 5, 8, 7.
Zanim powklejam kolejne zdjęcia chciałabym się podzielić w Wami moją opinią o produkcie.

Kolory: Dostępnych jest aż osiem kolorów, cztery z nich (optimist) są żywe i pasują na wszelkiego rodzaju imprezy. Cztery kolejne natomiast (naturalist) są bardziej stonowane, przygaszone, zdecydowanie bardziej nadają się na codzienne wyjścia do pracy. Dodatkowo każdy z nich posiada drobinki, które pięknie mienią się w świetle dziennym.

Trwałość: Wszystkie lakiery tej linii najlepiej jest nakładać w dwóch warstwach. Krycie jest wtedy idealne - nie ma prześwitów, smug czy zacieków. Na moich paznokciach produkt wytrzymuje do 4 dni, później zaczyna się ścierać z końcówek. Ale i tak zmieniam kolory na paznokciach średnio co 2-3 dni, więc nie jest to dla mnie problem

Opakowanie: Prosta, klasyczna buteleczka. Mieści aż 9ml lakieru. Pędzelek mały, czarny, zwykły. Potrafię nim pokryć płytkę paznokcia bez wyjeżdżania na skórki więc jestem zadowolona

No i poniżej kilka zdjęć:
 (wersja optimist, od lewej nr 2, 4, 1, 3)

(na paznokciu nr 8)

(na paznokciu nr 3)

 Cena: ok. 5.50zł / 9ml

A Wy? Używałyście już lakierów z tej serii?

9 komentarzy:

  1. Nie używałam jeszcze ale chyba czas to zmienić...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze okazji wypróbować tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam, ale kolory świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam ale kolory fajne, takie żywe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają te kolorki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam z tych lakierów, aż trzy: ten szaraczek, czerwony i fioletowy.
    Szaraczek jest idealny po prostu, bardzo ładny, a brokat jest prawie niewidoczny . Dość szybko schnie :) Bardzo często go używam, stał się jeden z ulubieńców :)
    Czerwony... Mhm. Do niego mam mieszane uczucia, troszeczkę jest za mocny i za bardzo błyszczy, ale ujdzie w tłumie.
    Fioletowy... ładny kolor, ale bardzo długo schnie i zdrapuje :/

    Ogólnie polecam te lakiery ^^

    OdpowiedzUsuń