czwartek, 8 listopada 2012

MAM First Brush - pierwsza szczoteczka mojego maluszka

Dzięki uprzejmości Mam Baby miałam okazję przetestować duży zestaw akcesoriów niemowlęcych, w którego skład wchodziła również szczoteczka First Brush. Pod TYM linkiem można ją obejrzeć i zamówić ;)


Oto, co można przeczytać w opisie producenta:
  • zaokrąglona główka szczoteczki idealnie pasuje do małej buzi dziecka
  • miękkie, zaokrąglone włosie delikatnie czyści pierwsze ząbki
  • wygodna w trzymaniu
  • atrakcyjny design
  • prosta w użyciu
Ja w pełni zgadzam się z wymienionymi zaletami, które chciałabym tu szerzej opisać oraz dodać coś od siebie. Na początek mini wideo relacja:

Dzięki temu że szczoteczka ma zaokrągloną główkę podczas mycia zębów dziecko nie zrobi sobie nią krzywdy. Wiadomo, że przy szczotkowaniu niemowlak może wykonać gwałtowny, niespodziewany ruch, więc zaokrąglone boczki pozwalają uniknąć ran i większych skaleczeń.
Szczoteczka ma bardzo delikatne włoski. Są tak miękkie, że mimo wstępnego testowania na opuszkach moich palców nie podrażniła mnie. Z czystym sumieniem wyszorowałam więc ząbki córeczki i i nie stwierdziłam żadnych podrażnień.
Córeczka w chwili rozpoczęcia testowania miała 9 miesięcy. Wtedy nie trzymała jeszcze samodzielnie szczoteczki. Stopniowo jednak uczyliśmy ją prawidłowego mycia ząbków. Oczywiście ćwiczenia były w formie zabawy i póki co lepiej jest jeśli to mama i tata myją księżniczce ząbki :) Z mojego punktu widzenia szczotka ma wygodny, gumowy uchwyt dzięki czemu się nie ślizga w dłoni.
Mam First Brush ciekawie wygląda. Mimo, że mam dostęp do ogromnych sklepów z art. dziecięcymi, nie widziałam w nich równie ciekawie zaprojektowanej szczoteczki.
Produkt firmy Mam jest dostępny w kolorze niebieskim, zielonym i różowym.
Jeszcze raz zapraszam wszystkich do zakupu. Ja i moje córka jesteśmy na TAK!
Poniżej jeszcze jedno zdjęcie :)

13 komentarzy:

  1. Jest urocza... i jak chętnie myje ząbki...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śmieszek
    i jak pozuje przy myciu zęboli
    a dużo ich już ma???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sześć ;) A właściwie 5 i pół, bo ten szósty coś słabo idzie ;>

      Usuń
  3. Śliczna Twoja córcia. Moja już sama myje, tylko że potem muszę jeszcze raz sama jej myć-zdolne te nasze panienki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ma co myć
    u nas idą piątki jeszcze trochę i ząbkowanie mam raz na zawsze z głowy hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie urocze ;D cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. http://kotosowa.blogspot.com/
    Fajny blog zapraszam do mojego dzisiaj będzie kolejna notka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do zabawy Liebster Blog: http://yogurtowa.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-liebster-blog.html Zapraszam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna ta szczoteczka :3
    zapraszam do mnie,

    tomodachi74.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna niunia i jak pieknie ząbki myje :) Moja córcia (1,5 roku) też uwielbia mycie ząbków i z pewnością zastanowie się nad zakupem tej szczoteczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. zostałaś nominowana! Fajny blog! :)
    http://napieknosc.blogspot.com/2012/11/odpowiedzi-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Również obserwuję. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń