poniedziałek, 12 listopada 2012

Olmitos - torba czy nie tylko torba?

Dzisiaj o godz. 15 kurier w końcu dostarczył mi paczuszkę, a w niej produkt, który moja córeczka będzie testować przez kolejny miesiąc. Oto i on:

Zastanawiacie się, jak dziecko może testować taki produkt? Zapraszam do dalszego czytania notki.

A więc wygląd początkowo zmylił też mnie ;) Myślałam, że jednak zdecydowano się posłać mi do testów torbę. Im bliżej się przyglądałam, stwierdziłam, że jest to jednak produkt, który bardzo chciałam przetestować - krzesełko turystyczne! Tada:
Już wkrótce pojawi się recenzja i zdjęcia córeczki - małej testerki.
A teraz mogę napisać tylko tyle, że siedzisko wykonane jest z solidnych materiałów, zaczepy są trwałe, a produkt można w łatwy i prosty sposób zamontować na tradycyjnym krześle dla dorosłych.
Na koniec zapraszam na fanpage:
http://www.facebook.com/BebeClub
oraz
http://www.facebook.com/pages/Estoy-Wasz-najlepszy-przyjaciel-ju%C5%BC-od-dnia-narodzin/307233866006777

3 komentarze:

  1. wow ciekawie wygląda
    i ma przyjemne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna mała rzecz, a cieszy, ciekawe jak się małej Testereczce spodoba.

    OdpowiedzUsuń