środa, 14 listopada 2012

Szybka notka o promocjach i łowach w drogerii HEBE

Wiedząc, że dziś mam ostatnią szansę na zakup cieni Bourjois w promocyjnej cenie odwiedziłam drogerię Hebe. Celem moich łowów był TEN produkt. Standardowo kosztuje ponad 50zł, mi udało się go kupić za 35zł. Ponadto mąż wypatrzył sobie zestaw STR8 (woda toaletowa + dezodorant) za 39.99zł.
Czytajcie dalej a dowiecie się, jaką cenę nabili nam na kasie... :)

A więc przy kasie powinnam zapłacić 75zł. Skorzystałam z rabatu 10zł, który dostałam kupując tam pomadkę Bourjois Rouge Edition kilka dni temu. Zapłaciłam więc 65zł za te dwa produkty, ale... Z paragonem wydrukował się dodatkowy rabat -20zł na kolejne zakupy!! Bardzo mnie to cieszy, ponieważ w Hebe jestem kilka razy w tygodniu i robię zakupy nie tylko dla siebie. Można tam kupić również artykuły niemowlęce, takie jak pieluchy, jedzenie... Na przykład mleko modyfikowane Bebilon kosztuje tam 40zł, a z tym rabatem zapłacę tylko 20zł (mamy wiedzą jak drogie jest mleko i myślę że każdą panią takie -50% na mleko by ucieszyło). Poniżej dowód, że promocja mi się nie przyśniła:
I na zakończenie mój cel dzisiejszych zakupów - cienie Bourjois:
(03 mordore chic)





13 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentują te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już widzę,że cienie są świetnie napigmentowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ci się fajnie trafiło. :) Tyle promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie ma ani Natury ani Hebe ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. jak na razie byłam w Hebe raz, bo nie bardzo po drodze mam, ale ceny są zachęcające, także pewnie niedługo tam wpadnę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Promocyjna łowczyni jesteś
    a cienie extra

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusisz Hebe a u mnie nie ma...:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Cienie super, kolorki w moim guście.
    A promocje bardzo Cię lubią ;) ...szkoda, że Hebe u mnie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Udane zakupy, dla mnie za daleko do Hebe, rabat straciłabym na paliwo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne cienie :) Ostatnio otworzyli pierwszą Drogerię Hebe w moim mieście, ale jeszcze ani razu w niej nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję udanych zakupów :) Cienie boskie kolorki cudne:)

    OdpowiedzUsuń