czwartek, 1 listopada 2012

Tym razem coś o kosmetykach kolorowych Eveline

Na wstępie przypominam o konkursie TUTAJ.
Do przetestowania dostałam wspaniały zestaw Eveline. W jego skład wchodziły kosmetyki do pielęgnacji ciała, lakiery, odżywki i kosmetyki kolorowe. I dzisiaj słów kilka(dziesiąt) o korektorze do brwi oraz pudrze ;) Oto one:

Pierwszą recenzję poświęcę na opis pudru Celebrities Beuty. Jest to puder mineralny, matująco - wygładzający.
Opakowanie wygląda bardzo ekskluzywnie - jest duże, ma złote wstawki. Wygodnie się otwiera i zamyka. W środku znajduje się biała gąbeczka - aplikator oraz mini lusterko, niezawodne gdy wykonujemy poprawek na szybko bez dostępu do większego lustra. A oto i dokładne zdjęcie:
Jeśli chodzi o działanie kosmetyku to jestem nim zachwycona. Nakładam go na posmarowaną wcześniej fluidem twarz. Puder ma rewelacyjną przyczepność, kolor 21 (ivory) idealnie wtopił się w mój odcień twarzy, dzięki temu nie odcinała się ona od szyi i dekoltu. Buzia w kosmetyku Eveline wyglądała naturalnie, promiennie i świetnie. Przede wszystkim nie świecę się jak świąteczna choinka. Aż się mąż spytał co zrobiłam z twarzą, że tak dobrze wygląda ;)
Kosmetyk na pewno jest wydajny. Niewielka ilość wystarcza, aby precyzyjnie pokryć twarz. Mimo stosowania od przeszło dwóch tygodni nie zauważyłam większego ubytku.
Każdej kobiecie będę gorąco polecać ten produkt. 

I kilka moich rad co do kosmetyku:
- sprawdźcie w sklepie, który kolor będzie dla Was idealny. Tylko dobranie właściwego koloru da Wam gwarancję zadowolenia
- przed nałożeniem pudru nałóżcie na twarz fluid lub podkład

Cena: ok. 18zł / 9g


I kolejny kosmetyk na dziś to Korektor do Brwi Art Scenic. Zamknięty w podłużnym okrągłym opakowaniu bardzo przypomina mi tusz do brwi. Oto i on - dostałam do przetestowania dwa kolory: brązowy i czarny:
Mam jasną cerę i włosy koloru ciemny blond, dlatego bardziej przypasowała mi wersja brązowa korektora.
Obie wersje kolorystyczne dają jednak bardzo dobry efekt wyrównania brwi. Jeśli przy wyrywaniu włosków pęsetą zdarzy mi się, że zrobię to nierówno, wtedy pociągam brwi korektorem i już mogę cieszyć się symetrią na twarzy ;)
Korektor pięknie też podkreśla same brwi. Brązowa wersja dała u mnie naturalne, subtelne efekty. Z kolei czarny korektor dał już mocny, wieczorowy efekt. Brwi po użyciu takiej ciekawostki kosmetycznej są śliczne i wyraźnie widoczne.
Kosmetyk nie brudzi skóry wokół włosków. Nawet jeśli zdarzy mi się wyjechać za linię brwi wtedy jednym, sprawnym ruchem palców pozbywam się korektora ze skóry.
Zdjęcie korektora na brwiach:


Moje rady dla Pań przed zakupem:
- zastanowić się jaką mamy karnację. Jeśli ciemną - wybrać wersję czarną, jeśli jasną - wersję brązową
- nie zwlekać długo z wyborem - w moim mieście te korektory schodzą jak świeże bułeczki! :)

Cena: ok. 11zł / 10ml

A w komentarzach chwalcie się, jakich nietypowych kosmetyków zdarzyło się Wam używać ;)

23 komentarze:

  1. Dzięki za odwiedziny:) Świetny blog, ja też obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz też dostanę ten korektor od bangli to zobaczę jak się spisze :)

    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię kosmetyki Eveline ;) P.S masz rewelacyjne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolektor chyba musi być fajny, bo czytam same pozytywne opinie.
    Nie długo będę go testować :) Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno jak tylko gdzieś zobaczę skusze się na korektor eveline
    a mogłabyś pokazać jaką ma szczoteczkę ten korektor :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie się skuś ;)
      Zdjęcia mogę dodać, ale dopiero jutro bo jestem z rodzinką u teściów ;)

      Usuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tym korektorze :) Zaciekawiłaś mnie :)
    Bardzo fajny blog, obserwujemy? :))
    Pozdrawiam cieplutko,
    www.sayonaramoose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę mogła poznać ten korektor i również napiszę o nim opinię :D
    Już nie mogę się doczekać ;*
    Mam nadzieję, że również będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog ; ))
    Obserwuje i mam nadzieję że się odwdzięczysz <3
    http://colours--photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe:)

    również obserwuję^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, dziękuję pięknie ;* również chętnie poobserwuję!
    Puder ostatnio oglądałam z drogerii i dalej się nad nim zastanawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog masz ;)
    zapraszam do mnie na obserw ja również obserwuję ;)
    www.alxia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę się przyglądnąć temu pudrowi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Puder wydaje się być świetny! :)

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. w jakiej drogerii do stałaś ten puder?

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie dostasłam ten korektor - jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń