niedziela, 11 listopada 2012

Ważna informacja - zapowiedź konkursu!

Jakiś czas temu obiecywałam kolejny konkurs. Tym razem jest w całości organizowany i finansowany przeze mnie, a wygraną są NOWE, nieużywane produkty dla dzieci. Na dzień dzisiejszy mogę napisać, że konkurs polegać będzie na dwóch prostych rzeczach:
1. dodanie tego bloga do obserwowanych
2. odpowiedź na jedno proste pytanie... ale na razie to tajemnica
Konkurs odbędzie się dopiero gdy ten blog będzie miał przynajmniej 110 obserwatorów. Także obserwujcie, polecajcie i bierzcie aktywny udział w życiu mojego bloga ;)
Oto prezentacja jednej z nagród w tym konkursie. A więcej info wkrótce ;)

2 komentarze:

  1. Kaszkę chętnie sama bym zjadła, chusteczki nawilżane dla dzieci używam gdy mam katar...ale reszta chyba by mi się nie przydała bo powiększenia rodziny na razie nie planuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie :)
    Nie mam malutkiego dziecka, więc trzymam kciuki za pozostałych :)

    OdpowiedzUsuń