środa, 5 grudnia 2012

Green Pharmacy: Olejek 2 w 1 Goździkowiec i Cytryna

Przez dwa tygodnie testowałam ten produkt, a że jest świetny postanowiłam podzielić się z Wami opinią na jego temat. Nie tylko działanie ale i cena olejku są genialne!
Zapraszam na recenzję!

Po pierwsze jest to kosmetyk typu 2 w 1. Może być olejkiem do kąpieli lub żelem pod prysznic. Ja zdecydowanie częściej używam go podczas szybkiego, porannego mycia.

Kosmetyk ma bardzo wygodną w trzymaniu buteleczkę, która nie wyślizguje się z dłoni. Jak widać na załączonym obrazku otwór w opakowaniu nie jest duży, dzięki temu woda spod prysznica nie dostaje się do środka.
Odkręciłam ten pomarańczowy zaworek, żeby sprawdzić co jest w środku i oto co ujrzałam:

Produkt ma fajną konsystencję - nie jest płynny jak typowy olejek. Bardziej przypomina rzadszy żel do mycia. Na szczęście nie muszę się obawiać, że mi ścieknie po palcach.

Zapach ma typowo ziołowy - dosyć mocny i ciężki. Mnie osobiście się podoba. Co więcej po kąpieli w tym specyfiku czuję przypływ energii - nie wiem na ile to jest efekt placebo a na ile prawdziwa moc ziół :) Mimo wszystko dzięki przyjemnemu zapachowi goździkowca i cytryny czuję powrót sił witalnych i jestem gotowa do podejmowania nowych wyzwań w pracy! Gorąco polecam, a na koniec jeszcze zdjęcie składu (powiększamy, jeśli nie widzimy:) ).
Cena: 7-11zł (w zależności od promocji) / 250ml

8 komentarzy:

  1. Ja mam olejek o zapachu drzewa herbacianego, jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go mam tylko ,że z pomarańczą-zapach nieziemski! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię ten olejek


    www.testujto.blogspot.com zapraszam do udziału w konkursie !

    OdpowiedzUsuń
  4. no powiem Ci, że zaciekawiłaś mnie tym olejkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ηowdу! Τhiѕ blog post cоuld not be written
    anу better! Looking at thiѕ artiсle remіnԁs mе of my prеvіouѕ roommate!
    He constantlу κept ρrеаching about this.
    Ӏ ωill senԁ this pоst tο him.
    Faiгly ceгtain he's going to have a very good read. Thank you for sharing!

    Feel free to surf to my homepage - short term loans

    OdpowiedzUsuń
  6. Heya i'm for the first time here. I came across this board and I find It truly useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and help others like you aided me.

    Feel free to surf to my blog post - pay day loans

    OdpowiedzUsuń