niedziela, 9 grudnia 2012

Kolejna stylizacja pazurkowa pt. Coraz Bliżej Święta

Mam w domu tyle lakierów, że gdy tylko przyszedł do mnie pędzelek do zdobień Avon postanowiłam stworzyć z nich coś ciekawego. W środę były to truskawki, a dzisiaj... Sami się przekonajcie ;)


Na początek pokryłam płytkę paznokcia odżywką wybielającą Eveline (jedna warstwa może służyć jako baza). Odczekałam chwilę i pokryłam paznokcie lakierem Essence Colour&Go.

Później naszkicowałam przy pomocą pędzelka maczanego w czarnym lakierze Sensique szkielet reniferków. Wypełniłam potrzebne miejsca lakierem Max Factor (kolor Hot Coco), a następnie grubszą warstwą lakieru naniosłam czarny lakier aby wyraźnie zaznaczyć powstały wzór. Na sam koniec namalowałam noski kolorem nr 21 lakieru Bourjois.

5 komentarzy:

  1. podziwiam. nie mam ani do tego cierpliwości ani talentu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet nie będę próbować...:)
    Super...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem, ze mi sie nie uda więc nie spróbuję tak zrobić ;)
    podziwiam cię za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń