poniedziałek, 3 grudnia 2012

Mam Baby: Butelka Treningowa Trainer 220ml - przetestowana i oceniona!

Moja córeczka miała okazję przetestować butelkę treningową Mam Baby, dostępną pod TYM linkiem. Jest to bardzo ciekawa propozycja dla osób które lubią prawdziwe, niekapiące niekapki ( :) ) a co za tym idzie niepozalewane meble i dywany. Zapraszam do przeczytania opinii i pooglądania zdjęć z testowania.

Nie będę Was zanudzać przydługimi wstępami ani historiami na temat wad i zalet używania kubków-niekapków. Ja wybrałam ten produkt i jestem z niego bardzo zadowolona.
Po pierwsze łatwo jest go rozmontować na części pierwsze i umyć. W zatyczce mamy mini-miarkę, którą na szybko można odmierzyć potrzebną ilość wody/soczku (przydaje się, gdy dziecko ma około pół roku i nie może pić takich porcji jak większy dzidziuś):
Napisy podczas użytkowania nie ścierają się. Niekapek otrzymałam na początku sierpnia 2012 i do tej pory wygląda jak nowy.
Ogromną zaletą produktu jest ustnik- gumowy, podłużny i miękki . Miałam do tej pory jeden niekapek innej firmy, który był twardy i niewygodny w użytkowaniu. Z niekapka Mam Baby natomiast córka piła bez problemu już w wieku 8 miesięcy. Dodam, że jest ona naprawdę wybredna jeśli chodzi o użytkowanie butelek.

Z ustnika nic nie kapie, nic się nie wylewa. Natomiast gdy maluszek lekko zassie smoka, picie bez problemu przechodzi wszystkie zabezpieczenia (sprawdzałam na sobie!)
Najważniejsze jest jednak to, że przypadł on do gustu mojej córeczce. Bardzo cieszy mnie też fakt, że nadaje się on dla dziecka powyżej 6. miesiąca życia. Będzie to na pewno produkt do którego chętnie powrócę i będę z przyjemnością polecać go znajomym!
I na koniec zdjęcia z testowania:



Cena to około 30zł, ale jeśli polubicie fanpage MAM Baby na facebooku otrzymacie 20% rabat.
Polecam, bo warto!

6 komentarzy:

  1. Jaka słodka :) i te duże oczka :) cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Baby mają naprawdę świetne produkty, ja naszym niekapkiem jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) My również testujemy ten sam produkt :)

    OdpowiedzUsuń