czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołajkowy prezent - zamówienie z Avonu

Postanowiłam zrobić sobie prezent na mikołaja i złożyłam zamówienie u znajomej konsultantki :)
Jeśli jesteście ciekawi, co znalazłam w środku, zapraszam do dalszego czytania tej notki.



1. Far Away woda toaletowa 50ml

Już od liceum przymierzałam się do zakupu tej wody. Z różnych względów wybierałam inne, które średnio mnie urzekły. Na szczęście w końcu na nią trafiłam!
Zapach jest piękny, dosyć ciężki - orientalny. Uwielbiam dokładnie takie nuty! Na perfumowanej stronie w katalogu pachnie bardziej subtelnie, natomiast po rozpyleniu jest zdecydowanie mocniejszy.
Ja polecam fanom konkretnych, zdecydowanych woni.
Zapach długo utrzymuje się na ubraniach i przyjemnie otula mnie ciepłą aurą w te mroźne, zimowe dni.


2. Pędzelek do zdobień
Bardzo fajna propozycja dla osób lubiących eksperymentować z wzorkami na pazurkach. Z jednej strony metalowa kulka do tworzenia kółeczek na paznokciach, a z drugiej pędzelek do artystycznych malunków.
 (część do malowania i precyzyjnych kresek)

(część do robienia kropeczek na paznokciach)

3. Mleczko do demakijażu oczu 150 ml (jeszcze nie otworzyłam)

4. Tusz Super Shock Mascara, kolor Black (jeszcze nie otworzyłam)

5. Błyszczyk Glazewear, kolor Clear (jeszcze nie otworzyłam)


Wam również życzę samych miłych prezentów mikołajkowych :)

13 komentarzy:

  1. Alxia, świetne,ostre zdjęcia! :)

    No i prezent Mikołajkowy-rewelacyjny :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też sobie zrobiłam zamówienie w Avonie, ale mi nie przyszło jeszcze. Też zastanawiałam się nad tym zapachem, jednak w końcu nie zaryzykowałam, bo nie wiedziałam jak pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Far away to chyba mój ulubiony zapach z Avonu. Tusz tez uwielbiam mam juz drugie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy :) Ja rzadko zamawiam z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja robię zamówienie na prezent pod choinkę sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice Stuff! Thanx for ur comment. Followed back!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tą perfum sama od czasu do czasu zakupuję :)
    Pędzelek/patyczek do zdobienia paznokci też mam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. tez sobie ostatnio zamowilam ten pedzelek ;d hehe Jc tez jestem konsultantka ;d jakby ktos cos chcial to zapraszam :)) hehe
    Ps. tak to sony alfa ;) jeszcze za dobrze nie umiem z niej korzystac ale staram sie znaleźć różnego rodzaju info jak nia najlepiej zdjecia robic ;p z tym ze znaleźć cos nie moge hehe

    Fajny masz blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Shock jest rewelacyjny :) czaję się na ten pędzelek do zdobienia pazurów. Może w przyszłym tygodniu go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. ten pedzelek wydaje sie bardzo fajny .. piekne prezenty:)))))))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zakupy ! :) też często zamawiam i jestem zadowolona :) Może obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń