sobota, 8 grudnia 2012

Moje pierwsze artystyczne mani :)

W środowe popołudnie trochę mi się nudziło, więc postanowiłam zaszaleć i stworzyć oryginalny wzorek na paznokciach.
Oto lakiery i przybory, których użyłam podczas stylizacji pazurkowej:
  1. Bourjois, 10 Days, Anti-Choc No Chips, numer 21 (bordowy)
  2. Miss Selene, Nail Lacquer nr 217 (zielony)
  3. Miss Selene, Nail Lacquer nr165 (brokatowy)
  4. Pędzelek do zdobienia paznokci Avon

Jeśli chcecie się dowiedzieć, co z tego wyszło, zapraszam do dalszego czytania ;)
 Zainspirowała mnie broszka w kształcie truskawki, którą znalazłam robiąc porządki. A że akurat miałam kolor bordowy na pazurkach postanowiłam trochę to wykorzystać.
Niedawno zakupionym pędzelkiem z Avonu namalowałam zielone wzorki (Miss Selene nr 217)  i efekt był taki:
Jednak czegoś mi brakowało i dodałam jeszcze lakier brokatowy nr 165. Efekt końcowy wyszedł taki:


Muszę jeszcze poćwiczyć zanim dojdę do wprawy ;) To był pierwsza próba użycia Avonowego pędzelka, więc efekty nie są takie jak bym chciała.
A oto główny sprawca tej notki - truskawkowa broszka:

Ciekawa jestem, jak Wam się podoba ta stylizacja? :)

19 komentarzy:

  1. Całkiem ładnie to wyszło jak na pierwszy tego typu mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie wyglądają te pazurki, do zjedzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wyszło, teraz czas zrobić Mikołaja-uda się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne!!
    Śliczne ;)

    Cudowny blog!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszły ci ślicznie :) W życiu bym ci nie uwierzyła, że nigdy ich nie robiłaś :)
    Obserwujemy?
    zaakupoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje, ja tez już obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na pierwszą próbę wyszło Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ;) Tez kiedyś takie zrobiłam tylko zamiast brokatu zrobiłam czarne kropki ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie :D ja nie lubię sobie paznokci malować, bo i tak zaraz się mi zniszczą xd

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam bordowy. fajnie:) zapraszam do siebie
    http://crabsz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszło :) Chyba muszę w końcu uruchomić ten pędzelek u siebie :) Chwilowo leży i czeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne truskawy - tak na przekór pogodzie za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne truskaweczki, szczególnie zimą tęskno za nimi ;)
    oTAGowałam Cię ;)
    http://kraina-testow.blogspot.com/2012/12/swiateczny-tag-swieta-jeszcze-bardziej.html
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyszlo:) Dziekuje za komentarz i dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń