sobota, 29 grudnia 2012

Perfumowy post: O moich ulubionych zapachach Playboy

Dziś będzie trochę o zapachach. O tym jedynym, którego używam bardzo długo i o kilku nowych, które w sklepie zachęciły mnie swoim zapachem i niską ceną. Za sprawą atrakcyjnego rabatu w sklepie Rossmann mogłam sobie pozwolić na zakup kilku wód toaletowych na raz. Jeśli jesteście ciekawe, ile zapłaciłam i jakie nuty zapachowe dominują w zapachach Playboy zapraszam do dalszego czytania :)

Na pierwszym zdjęciu prezentuje się dawno już zakupiony Play it Sexy o pojemności 50ml. Zapach jest dosyć mocny, słodki, idealny ogrzewacz na chłodne dni. Zakupiony dosyć dawno temu, niestety kartonik wyrzuciłam i nie mogę Wam zaprezentować :(
Natomiast w tyle stoją trzy inne zapachy o pojemnościach 30ml. Są to (od lewej):
1. Play it Lovely: chyba najbardziej lekki z całej serii, niestety mało trwały. Kupiony przedwczoraj.
2. Play it Rock: Słodziutki, cukierkowy. Kupiony dzisiaj.
3. Playboy VIP: Dosyć specyficzny, zapach ani to słodki, ani rześki. Ale ma coś w sobie, co od dłuższego czasu mnie pociągało. Zakupiony przedwczoraj.
A tak się prezentują wyjęte z opakowań:
Nie lubię mieć w domu takiego zapasu perfum. Dlaczego więc je kupiłam? Oczywiście - promocja! Przecenione z 42zł na 26.99zł, a do tego rabat 20%. W sumie wyszło więc 21.60zł za buteleczkę 30ml. Perfumki schodzą mi w takim tempie że na pewno się nie zmarnują ;)
Promocja tylko do końca roku więc jeśli Wy macie ochotę i troszkę dodatkowego grosza w portfelu nie macie się nad czym zastanawiać!
Moje króliczki grzecznie zajęły miejsce w szafce i czekają na użycie. Szkoda tylko, że nie zachowują się jak prawdziwe króliczki i nie rozmnażają się w szybkim tempie :(

8 komentarzy:

  1. Super oferta ! Ja osobiście lubię zapachy bardzo delikatne ,które niestety są mało trwałe .
    Pozdrawiam i zapraszam na mój nowy blog http://fanglefood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś mi nie przypadły do gustu zapachy Playboy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. perfumy z playboya sa cudowne i bardzo dlugo zapach sie utrzymuje, uwielbiam, jedne z najlepszych !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Play it Rock i Vip i jestem bardzo zadowolona przede wszystkim ich trwałość jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli Play it sexy też ma czarną zatyczkę, to chyba własnie tego miałam, no za .... nie mogę sobie przypomnieć jaki to był, ale zapach mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń