czwartek, 20 grudnia 2012

Pierwsza paczuszka ze sklepu Minti!

Jakiś czas temu dotarło do mnie pierwsze zamówienie z Minti Shop. Jeśli jesteście ciekawe, co to jest zapraszam do dalszego czytania. Dodam tylko, że nie tak dawno zamówiłam kolejną paczuszkę z tego sklepu, której zdjęcia pojawią się wkrótce :)


A więc moje zamówienie to trzy sztuki farbek do ust marki Sleek. Jeden kolorek przed zrobieniem zdjęć dałam mamie, a tu przedstawiam dwa kolory: Peachy Keen oraz Milkshake:
Farbki są dosyć ciekawą propozycją. Kolor jest mocny i wyrazisty. Poniżej prezentują oba te kolorki na ustach.

(Peachy Keen)

(Milkshake)

Ciekawe jest to, że maluteńka kropelka farbki wystarcza na pokrycie całych ust. Farbka jest całkowicie niezależna od naturalnego koloru moich ust i barwi je w taki sposób jak farbka plakatowa barwi kartkę papieru.
Mi taki efekt kojarzy się z tym co ma na ustach jedna popularna piosenkarka ;)

A Wam jak się podoba?

15 komentarzy:

  1. Peachy Keen wygląda przepięknie! Lubię taki efekt na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Peachy keen ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wygląda. A bez pędzelka da się nałożyć ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      Zapewne się da, ale pędzelkiem wygodniej ;)

      Usuń
  4. świetny masz blog ;) zobacz mój jak chcesz ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz śliczny kształt ust !! idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolorki :)
    Ja z tej firmy ostatnio zamówiłam pędzel ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wygląda :D masz śliczne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wiedzieć o tym produkcie, bo prezentuje się super, na pewno w przyszłości się na taką farbkę skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam do tej pory farbek, ale chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Milkshake wymiata, kolorek boski!

    OdpowiedzUsuń
  11. sa piękne! Myślę, że warto w takie farbki zainwestować.
    zapraszam do mnie maziula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń