poniedziałek, 31 grudnia 2012

Podsumowanie roku 2012, czyli moje kosmetyczne (i nie tylko) odkrycia

Dzisiejszy post pisany w ostatnich godzinach roku 2012 będzie podsumowywał moje kosmetyczne odkrycia w bieżącym roku. Dodałam tu również kosmetyki i artykuły do pielęgnacji dziecka.
A dzisiaj życzę Wszystkim udanej zabawy Sylwestrowej i Szczęśliwego Nowego Roku 2013!
I zaczynamy!

1. Max Factor Colour Elixir Lipstic:

Próbowałam w tym roku wielu produktów do malowania ust jednak ta pomadka to mistrzostwo świata. Wszystkie inne pomadki czy błyszczyki mogą się przy niej schować. Rewelacyjnie nawilża, nigdy nie wysuszyła moich ust, a o tego jest bardzo trwała. posiadam aż trzy kolorki zakupione w różnych promocjach, podczas których jej cena nie przekraczała 30zł za sztukę. Jak wygląda na moich ustach można podziwiać TUTAJ

2. Max Factor FaceFinity, podkład do twarzy:

I znowu tegoroczne odkrycie marki Max Factor. Nie napisałam jeszcze na żadnym portalu szczegółowej opinii o nim, ale jest to podkład niesamowicie dobry. Idealnie wyrównuje koloryt skóry, sprawia że wyglądam świeżo i promiennie. Zakupiłam podkład w kolorze 60:Sand w promocji -40% i uważam, że jest wart każdych pieniędzy.

3. Pampers, wszystkie rodzaje
Dopiero w 2012 roku, gdy moje dziecko stało się bardzo ruchliwe, a zmiana pieluchy zrobiła się drogą przez mękę doceniłam markę Pampers i mniej więcej od maja tego robi nie zdradzam Pampków z innymi pieluchami. Pampers marki Pampers to najlepsza pielucha, a na promocjach można je nabyć taniej niż pieluchy innych firm. Recenzje pieluch pisałam TU (Active Baby), TU (Premium Care/DryMax) i TU (Sleep&Play)

4. Drogeria Hebe
W moim mieście została otwarta jakoś w sierpniu. Prawdziwy raj dla kosmetykoholików. Ciekawe rabaty, chociaż wiadomo, że coś musi być drożej żeby coś innego mogło być dużo taniej. Dużym plusem jest okresowe dawanie bonów na 10zł za zakupy powyżej 40zł. Jest tu też reał z akcesoriami dla noworodków i małych dzieci(mleka, pieluchy itp). Ofertę tych Drogerii znajdziecie TUTAJ


To chyba tyle z ważniejszych odkryć w roku 2012. Nie ma tego wprawdzie wiele, może gdybym trochę pomyślała byłoby tego więcej :)
Jutro post z postanowieniami noworocznymi, na pewno będzie liczył więcej niż 4 punkty ;)
A jakie są Wasze największe odkrycia w 2012? Piszcie w komentarzach, chętnie poczytam co jeszcze jest warte uwagi ;)

5 komentarzy:

  1. Muszę w końcu kiedyś wybrać się do drogerii Hebe :)

    Wszystkiego naj z okazji nadchodzącego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. very nice *_* your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego w tym Nowym Roku:)
    Ciekawe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale chyba muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń