wtorek, 4 grudnia 2012

Przetestowane i ocenione: podkolanówki firmy Lida

Trochę czasu upłynęło od pierwszego testowania podkolanówek SJESTA firmy Lida. Wyrobiłam sobie o nich własne zdanie, którym chcę się z Wami dzisiejszą wieczorową porą podzielić :)

Po pierwsze w opakowaniu znajdują się aż dwie pary podkolanówek. Wykonane są z dosyć cienkiego materiału, który nie podrażnia ani nie drapie mojej wrażliwej skóry podczas noszenia. Materiał ten delikatnie błyszczy, co widać na poniższym zdjęciu:
Jak sama nazwa wskazuje, podkolanówki sięgają POD kolano ;) Przy moim wzroście (166cm) wszystkie tego typu ubrania zawsze trafiały się zbyt długie (teraz wszystko szyją na modelki), natomiast w podkolanówkach Lida ich długość jest idealna.
Jak również widać na załączonym obrazku, podkolanówki posiadają ściągacz. Według instrukcji można go układać na dwa sposoby:
- ściągacz pojedynczy/złożony powoduje większy ucisk
- ściągacz podwójny/złożony powoduje zmniejszenie ucisku i rozmieszczenie go na większą część nogi
*

(*info zaczerpnięte ze strony Lida)

Co jest ważne, u mnie po zdjęciu ubrań nie było widać żadnych wgnieceń w miejscu ściągaczy.

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z tego produktu i po wyeksploatowaniu testowanego modelu na pewno zaopatrzę się w inne kolorki tych świetnych podkolanówek ;)

W tej sesji użyłam zdjęć robionych moim starym aparatem (nowego w dniu robienia zdjęć jeszcze nie miałam), ale obiecuję, że kolejne fotki będą wykonane tym cudeńkiem:
  Kolejny post już jutro :)

2 komentarze:

  1. Ja jestem w trakcie testowania ich rajstop, jestem bardzo zadowolona bo nigdzie nie uciskają ani nic i w ogóle się nie czuje że ma się je na sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się za nimi rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń