czwartek, 27 grudnia 2012

Recenzja: GlySkinCare, Hydrating Eye Cream, Krem pod Oczy

Jeszcze na długo przed świętami listonosz dostarczył mi paczuszkę z produktem do testów od GlySkinCare. Załapałam się na testowanie poprzez akcję organizowaną na facebooku, pod TYM linkiem. O istnieniu kremu pod oczy tej marki wiedziałam już od listopada, gdy przeczytałam o nim w ulotce informacyjnej w moim GlossyBoxie. Ale w listopadowym Glossy znalazłam miniaturkę innego kremu pod oczy, który niedawno mi się skończył. A że kremy pod oczy to towar deficytowy w mojej łazience, aż podskoczyłam z radości gdy otworzyłam kopertę. W końcu mogę podzielić się z Wami moją opinią o nim.


Krem pod oczy zamknięty jest w tubce 15ml z bardzo wygodnym zakończeniem, dzięki któremu mogę przyłożyć końcówkę otworu do skóry i wycisnąć potrzebną ilość kosmetyku bezpośrednio pod oczy i rozetrzeć opuszkiem palca (opcja bardzo wygodna dla posiadaczek dłuższych paznokci). Konsystencja jest dosyć rzadka, ale na szczęście krem nie przecieka przez palce
.Z działania kremu jestem bardzo zadowolona. Stosuję go raz dziennie, wieczorem i mam zdecydowanie mniejsze sińce pod oczami. Opuchlizna, która do niedawna była moją zmorą również zdarza się bardzo, ale to bardzo sporadycznie. Pierwsze efekty zauważyłam już w drugim dniu stosowania. Ważne jest też to, że krem pod oczy mnie nie uczula, nie podrażnia oczu (nawet gdy przez nieuwagę zahaczyłam nim o kącik oka), a po zastosowaniu skóra nie jest nieprzyjemnie napięta i nie czuję efektu ściągania.

Niedawno było dane mi używać droższego kremu i powiem szczerze - nie widzę żadnej różnicy pomiędzy tamtym specyfikiem za ponad 100zł a tym kremem, za który trzeba zapłacić około 45zł. Produkt jest rewelacyjny i co ważne - nie uczula. Na pewno rozważę jego zakup, gdy testowana wersja się skończy :)

A Wy używacie kremów pod oczy? Jakich? Czekam na propozycje ;)

Jeszcze na koniec zdjęcie składu, żeby wrażliwcy sprawdzili sobie czy produkt będzie im odpowiadał ;)

16 komentarzy:

  1. ja raczej nie używam kremów pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm ładne zdjęcia, ale ciekawi mnie jak to tak w tydz sa juz zauważalne efekty...trochę nie dowierzam....ale może...nic nie mówie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię ;)
      zapraszam do zakupu i sprawdzenia ;)

      Usuń
  3. też go testuję, ale jeszcze nie mam wyrobionego zdania o nim, za szybko :)
    niemniej bardzo przyjemny krem w używaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również testuje ale poki co nie widze jeszcze efektów

    OdpowiedzUsuń
  5. Testuję i dziwię się,że nie widzicie jeszcze efektów.Ja jestem zachwycona.Przede wszystkim cienie i sińce pod oczami zniknęły.Skóra pod oczami jest bardzo dobrze nawilżona,zmarszczki bardzo profesjonalnie wyprasowane.Ponadtto krem jest bardzo wydajny.Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja rowniez testuje ten krem i zgadzam sie co do opini

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest rewelacyjny!!!!!!!! Jak dla mnie inne kremy pod oczy idą w odstawkę. Zawładnął mną całkowicie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia wspaniałe, fajnie opisałaś, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chanel handbags online for cheap
    I could not refrain from commenting. Well written!

    OdpowiedzUsuń
  10. Keep this going please, great job!

    Also visit my web site :: Garcinia Cambogia

    OdpowiedzUsuń
  11. beats solo headphones
    Hi there, I think your web site could be having web browser compatibility issues.
    When I take a look at your website in Safari,
    it looks fine however, if opening in Internet Explorer,
    it has some overlapping issues. I merely wanted to give you a quick heads up!
    Apart from that, fantastic blog!

    OdpowiedzUsuń
  12. I used to be able to find good information from your blog articles.


    my blog :: castle clash cheat

    OdpowiedzUsuń
  13. Cheap Beats Solo
    It's very easy to find out any matter on net as compared to textbooks,
    as I found this article at this web page.

    OdpowiedzUsuń
  14. Please let me know if you're looking for a article author for your
    weblog. You have some really great articles and I think I
    would be a good asset. If you ever want to take some of the load off,
    I'd really like to write some material for your blog in exchange
    for a link back to mine. Please shoot me an e-mail if interested.
    Regards!

    Here is my website - does garcinia cambogia reviews

    OdpowiedzUsuń