poniedziałek, 10 grudnia 2012

Setka obserwatorów i nagroda dla setnej obserwatorki! :)

W końcu licznik moich obserwatorów (prywatnych i publicznych) dobił do okrągłej setki.
Chciałabym z przyjemnością ogłosić, że obserwatorem numer 100 i laureatem specjalnej nagrody zostaje...



puderniczka blog!!!!! I w nagrodę chciałabym też przeznaczyć dla Ciebie drobny upominek w postaci kosmetyków Avon:
Proszę, zostaw w komentarzach pod tą fotką swój adres e-mail oraz napisz do mnie maila z Twoimi danymi na adres podany w informacjach "o mnie"

Gratuluję! :)

13 komentarzy:

  1. Brawo, gratuluję...!!!!

    U mnie także można wygrać...:)


    Zapraszam do mnie na rozdanie...:)
    Będzie aż 4 zwycięzców...!!!
    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html?showComment=1355151105383#c9119174444175926115

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miło z Twojej strony :) i gratuluje setnej obserwatorce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alxia, gratuluję 100!!!

    Jak Ty to robisz? :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję 100 obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. My też gratulujemy ilości obserwatorów, mamy magiczny numer 101 :) Pozdrawiamy i do siebie zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Alxia gratuluję pierwszej setki...teraz będzie z górki! ;) Masz gest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super; gratuluję setki obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  8. A dla nr 107 coś będzie:) ?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję nagroda dziś dotarła, kosmetyki przepięknie pachną, jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń