poniedziałek, 17 grudnia 2012

ShinyBox, grudzień 2012

Dzisiaj będzie o pierwszym pudełku, które zamówiłam sobie ze strony www.shinybox.pl. Zamówiłam również grudniowe pudełeczko GlossyBox, ale jego zawartość zaprezentuję później ;)
Co do Shiny jestem bardzo zadowolona. Muszę przyznać że zamówiłam je skłoniona obietnicą z reklamy: "więcej niż 7 kosmetyków, w tym 3 pełnowymiarowe". Nie rozczarowałam się. Oto i zawartość, która mimo że nie jest tak ekskluzywna jak produkty w GB spełniła moje oczekiwania w 100%
Czytajcie dalej, przygotowałam więcej zdjęć tych produktów :)

1. Testery Anabelle, 4 sztuki:
cena opakowania 4g / 30zł

2. Baza pod tusz Delia (produkt pełnowymiarowy)
cena: 10zł
Jestem bardzo zaciekawiona tym produktem, gdyż nigdy wcześniej nie używałam bazy pod mascary.

3. Delia, baza pod makijaż (produkt pełnowymiarowy)
cena: 20zł
Nie tak dawno wygrałam krem BB z tej serii, a chciałam mieć jeszcze bazę do kolekcji. Zatem produkt w 100% trafiony ;)

4. Szampon Dermedic Emolient Linum (produkt pełnowymiarowy)
cena: ok. 25zł / 200ml
Kosmetyk idealnie trafiony do mojej problematycznej skóry głowy (aż dziwne że nigdy go nie wypatrzyłam w sklepie :) )

5. Próbki kremu na dzień i na noc firmy Zepter

6. Naszyjnik/Bransoletka, której raczej nigdy nie założę, ponieważ nie lubię tego typu ozdób


Jak już wcześniej pisałam kosmetyki może nie są tak ekskluzywne, jak w innym znanym pudełku jednak mnie odpowiadają w 100%, a pierwsze testowanie kosmetyków kolorowych przewidziane jest na jutro przed wyjściem do pracy :)

A Wam jak się ten box podoba? Zamawiałyście? :)

11 komentarzy:

  1. Niezła zawartość :)

    Zaraz idę otworzyć swojego boxa ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Baza pod maskarę - brzmi ciekawie, czekam na relacje z jej testowania

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog! obserwujemy?:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa zawartość, ale nic dla mnie.....

    OdpowiedzUsuń