piątek, 7 grudnia 2012

Swatche ukochanej pomadki: Max Factor, Colour Elixir Lipstic

Dzisiaj chciałabym zaprezentować swatche mojej ukochanej pomadki Max Factor, o której recenzję pisałam TUTAJ oraz w serwisie bangla.pl.
Trzy odcienie tej pomadki zakupiłam podczas różnych promocji, w których cena nie przekroczyła 30zł za sztukę. Jeszcze raz wszystkim gorąco polecam, bo jest warta każdych pieniędzy!

Kolory, jakie mam to:
  • 730: Flushed Fuchsia (2 sztuki)
  • 745: Brunt Caramel 
  • 833: Rosewood


A oto i jak poszczególne kolory prezentują się na ustach (klikając na zdjęcie można je powiększyć):
 (730: Flushed Fuchsia, zdecydowanie najjaśniejszy z drobinkami odbijającymi światło)


 (745: Brunt Caramel, brązowy i ciepły)


(833: Rosewood, wyrazisty róż zmieszany z brązem)

13 komentarzy:

  1. Masz niesamowicie charakterystyczne usta...:)
    Rosewood kusi...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy kolorek zniewalający :D

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pomadki są rewelacyjne, bardzo je lubię :) Kupiłaś ładne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolorki, pasują do ciebie...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne te kolorki, naturalne, ale bardzo żywe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też podoba mi się ten pierwszy,ale Tobie pasują wszystkie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podobają mi sie 1 i 2 :)

    ale 3 też świetny!:D:D


    obserwuję :)

    xoxo;**

    OdpowiedzUsuń
  8. masz niesamowite usta...a kolorki rewelacja :)
    p.s. nieśmiało rozkręcam własnego bloga, jeśli masz ochotę zapraszam :)
    http://77dakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń