czwartek, 27 grudnia 2012

Szybka notka o promocji w Rossmannie

Święta, święta i po świętach! A po świętach.... :)
Jako wielka fanka promocji gdy tylko zobaczyłam maila o treści 20% zniżki dla posiadaczy karty Rossnę, godzinę później z listą niezbędnych rzeczy, które muszę mieć pobiegłam do pobliskiego Rossmanna ;)
Zobaczcie, co kupiłam:

A oto i lista rzeczy, które znalazły się na mojej liście zakupowej (wszystkie ceny uwzględniają promocję gazetkową ale są bez rabatu 20%, który naliczył się przy kasie):
1. Bourjois, płyn do demakijażu, cena: 13.59zł (swoją drogą po pierwszym zmyciu makijażu stwierdzam, że płyn jest genialny!)
2. Toni&Guy, Glamour Spray, spray rozświetlający, cena: 29.99zł
3. Toni&Guy, Glamour Spray, serum rozświetlające, cena: 29.99zł
4. Play it Lovely, woda toaletowa 30ml, cena 26.99zł
5. Wibo, sztuczne rzęsy, cena 5.49zł
6. Wibo, tusz glamour, cena 6.89zł
7. Zestaw do manicure, cena 20.99zł

W sumie powinnam zapłacić za te wszystkie rzeczy 133.95zł (ciekawe ile setek by wyszło po cenach regularnych, hehe), a uwzględniając mój rabat 20% z karty Rossne zapłaciłam 107.16zł.

Myślę, że to całkiem nieźle, jak na ilość i jakość produktów, które zakupiłam ;) A oto i one:


10 komentarzy:

  1. Super promocja, ale szkoda że nie mam tej karty :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. 24zł/sztuka (już po wszystkich obniżkach) - nie mogłam nie kupić :D

      Usuń
  3. Chyba trzeba założyć tą kartę, a myslałam, ze to tylko na produkty dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  4. też chce taką karte ! ile rzeczy :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetns promocja, jutro ja atakuję mojego Rossmanna :D ... muszę sobie listę zrobić co chcę mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach te promocje :D jestem ciekawa tego plynu z Bourjois

    OdpowiedzUsuń