niedziela, 16 grudnia 2012

TAG: Ile warta jest Twoja twarz?

Bardzo spodobał mi się ten TAG u innych blogerek, więc postanowiłam zrobić mój własny spis kosmetyków kolorowych, których używam do codziennego makijażu twarzy. Oczywiście, jak każda maniaczka kosmetyków mam ich dużo więcej :) Jednak tych używam na co dzień i nie wyobrażam sobie że któregoś z nich mogłoby nagle zabraknąć w mojej kosmetyczce ;)
A więc zaczynamy!


Szpachla, szpachla... czyli podkłady, pudry - zaprawa - najogólniej mówiąc :D

1. Podkład: Max Factor, FaceFinity, kolor 60 Sand
Lekki, idealnie maskuje niedoskonałości, ładnie współgra z cerą.
Cena: 60zł / 30ml

2. Puder: Bourjois, puder sypki, kolor 01 Peach
Ładnie przyczepia się do podkładu, matuje twarz, ale jej nie obciąża.
Cena: ok. 65zł / 22g

3. Róż: Bourjois, róż w kamieniu, kolor 38 Veleute de Peche
Moją opinię możecie przeczytać TUTAJ
Cena: 40zł

Makijaż oka:

4. Dax Cosmetics, Cashmere, baza pod cienie, kolor uniwersalny
Moja opinia jest dostępna TUTAJ
Cena: 27zł / 7g

5. Bourjois, Smoky Eyes, Potrójne cienie do powiek, kolor 03: mordore chic
Cienie w moich ulubionych odcieniach brązu, na powiekach wyglądają bardzo naturalnie.
Cena: około 50zł

6. Rimmel, eyeliner w żelu
Moja opinia TUTAJ
Cena: 25zł

7. L'Oreal, Lash Architect 4D, mascara
Tusz świetnie wydłuża i pogrubia moje rzęsy
Cena: ok. 55zł


Usta:
8. Bourjois, Rouge Edition, pomadka, kolor 04 Rose Tweed
Moja opinia TUTAJ
Cena: 40zł

Podsumowanie:
60 + 65 + 40 + 27 + 50 + 25 + 55 + 40 = 362zł

Czy to dużo? Uważam, że nie ;)
Więcej zapewne wyjdzie, gdy podliczę wartość wszystkich lakierów do paznokci,jakie mam na stanie :D
A nowe lakiery Barry M już do mnie jadą... ;)

8 komentarzy:

  1. Widzę ten sam róż co u mnie tylko w innym kolorze ;) Na ten podkład Max Factora sama mam ochotę, ale najpierw wykończę te co już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzę o tym różu :))

    362zł.-nie jest tak źle :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena bardzo przystępna
    podkładu i różu używamy tego samego ;) tylko inne odcienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja twarz jest chyba troche mniej warta :D Ale widze, ze masz sporo interesujacych kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na kilka Twoich kosmetyków choruję od dawna;) ... muszę w końcu wyzdrowieć ... i zakupić je :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Twarz, to tak naprawdę dobra inwestycja, nie ma czego żałować.

    OdpowiedzUsuń
  7. oo, też mam te baze z daxa i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 'chodzi' za mną ten podkład Max Factor:) jaką masz cerę?myślisz, że sprawdzi się przy mojej tłustej cerze?

    OdpowiedzUsuń