czwartek, 13 grudnia 2012

Tęcza na zimowe dni :)

Dzisiaj zaprezentuję Wam tęczowy wzorek na paznokciach. Tęsknię za ciepłymi, letnimi dniami, więc tym akcentem ocieplam sobie mroźne wieczory :)
Oto lakiery jakich użyłam:
Tło: 
Miss Selene, nr 152
Paski:
czerwony: Eveline MiniMax nr 371
żółty: [b]asic (Schlecker) nr 241
zielony: Miss Selene, nr 217
niebieski: Lovely, Must Have, nr 3
fioletowy: Miss Sporty, Lasting Colour, nr 390

A potem dodałam brokat....
I oto pazurki pociągnięte warstwą brokatowego Miss Selene (kolor 165):
 To moja trzecia próba użycia pędzelka Avon. Zauważyłam, że trochę się rozwarstwia (stąd ta cienka, czerwona kreska na tle), ale nie jest taki zły, kropeczki robi fajne.

I jeszcze kilka zdjęć tęczy na dobranoc :)

I nieudana chmura z rozmazaną twarzą:

11 komentarzy:

  1. Muszę spróbować :D
    notkinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze! mimo, że pazurki takie króciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już to gdzieś widziałam ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokcie! :D + Obserwuję i liczę na rewanż, miło by mi było bardzo :3
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny wzorek :D Obserwuję i czekam na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  6. na przekór pogodzie za oknem - super!

    OdpowiedzUsuń