niedziela, 30 grudnia 2012

Znowu o lakierach Max Factor Glossfinity, tym razem z przewagą zdjęć

TUTAJ napisałam recenzję lakieru Max Factor Glossfinity. Od tego czasu kolekcja rozmnożyła się do 5 sztuk, które poniżej zaprezentuję. Przed zrobieniem sesji zrobiłam porządek z moimi lakierami, wyszło mi że mam ich około 56-60 (oczywiście nie tylko z MF) ;) Dzięki takiemu podliczeniu nasunęło mi się nowe postanowienie noworoczne. Ale o postanowieniach będzie osobna notka 1 stycznia. 31 grudnia natomiast zamieszczę tu moje kosmetyczne podsumowanie roku - czyli kosmetyczne hity i shity ;)
Na razie jednak zapraszam na lakierowego posta!

1. Lakier, który dostałam do przetestowania i to dzięki niemu skusiłam się na zakup innych lakierów Max Factor. Mowa o kolorze 75: Flushed Rose:


2. W letniej promocji w Rossmannie kupiłam kolor 135: Royal Blue za 19.99zł:


3. Następny był 15: Opal, który mimo że jest jasny i sprawia wrażenie perłowego na paznokciu daje mocny, nieperłowy kolor już od pierwszej warstwy:


4. Przedostatni kupiłam 165: Hot Coco:


5. I ostatni, również piękny nr 50: Candy Rose


A Wam który kolor się najbardziej podoba? Macie może inne kolorki z tej serii? Jakie?
I na koniec pamiątkowe zdjęcie całej kolekcji:

14 komentarzy:

  1. Matko i córko :) Ja mam połowę tego, co Ty, i to na spółkę z córką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kolekcja! :) zarówno cała, jak i tam MF :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobną kolekcję lakierów, i o zgrozo - kolekcja rośnie!:P A lakiery MF wszystkie mi się podobają:) Nie miałam jeszcze z nimi styczności, ale widzę że muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielka kolekcja, u mnie max 6 lakierów, kupuję, dwa razy pomaluje, a potem siostrzenice się cieszą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful colors!
    Happy New Year!
    Thanks for following me!
    I am following you back!
    Keep in touch!

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 5 jest przecudowna <3 Świetna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła kolekcja lakierów, te 5 nowych mają sliczne kolorki:)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobną ilość lakierów, oraz perfumy z Playboy. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Cute ! I am a fan of nail polish too !
    http://lovefashioncheap.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor candy rose wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow jaka kolekcja . Do różnych strojów możesz dopasować kolorystycznie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolory są naprawdę świetne :D

    OdpowiedzUsuń