środa, 16 stycznia 2013

Bioderma, przetestowałam zestaw mini produktów

Te cztery próbki produktów Bioderma wpadły w moje posiadanie w różne sposoby. Krem (ten zielony) wygrałam, serum i maskę znalazłam we wrześniowym ShinyBox, a płyn micelarny był w sierpniowym Shiny.
Ich przetestowanie dało mi obraz marki Bioderma i dzięki nim przekonałam się do tych dermokosmetyków.

1. Płyn micelarny Hydrabio, próbka 20ml
Bardzo fajnie oczyszcza twarz. Z makijażem oka sobie nie radzi, ale mój mocny makijaż zmywają tylko specjalistyczne płyny do demakijażu oka ;) Zwykle nalewam niewielką ilość na wacik i czyszczę twarz. Po użyciu nie występuje nieprzyjemne uczucie mrowienia czy szczypania, a twarz jest oczyszczona. Ogromnym plusem jest to, że płyn mnie nie uczula ani nie podrażnia. Polecam.

2. Maska Hydrabio, próbka 15ml

Nakłada się ją na twarz jak krem. W instrukcji jest napisane, żeby nałożyć grubszą warstwę i zaczekać około 10 minut na wchłonięcie. Po tym czasie zmywam ją wodą i nakładam serum Bioderma. Po zmyciu maski widzę, że moja skóra twarzy jest nawilżona i nie świeci się. Naprawdę warto ją mieć!


3. Serum Hydrabio, 15ml
Po zdjęciu zabezpieczenia zdziwiłam się, że serum jest przeźroczyste. Ma bardzo fajną, żelową konsystencję. Przyjemnie nawilża skórę nie powodując podrażnień.

4. Sebium, krem do twarzy
Również jestem z niego zadowolona. Po wklepaniu serum nakładam na twarz cienką warstwę tego kremu. Skóra po użyciu nie świeci się, nie błyszczy i nie odczuwam nieprzyjemnego szczypania czy mrowienia.

Uważam że te cztery kosmetyki są świetnym ratunkiem dla odwodnionej skóry twarzy i w szybki sposób poprawiają jej wygląd.

Używałyście produktów Bioderma? Które jeszcze możecie mi polecić?

9 komentarzy:

  1. i love bioderma products!
    xx
    http://therubyslippersblog.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pełnowymiarowy ten zielony krem i uważam, że jest najlepszym kremem matującym :) Idealny pod makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam jedynie Matricium . Pełna, 30dniowa kuracja, a jej efekty były ogromne! Zamierzam kupić któryś krem Biodermy, ale jeszcze nie zdecydowałam, który.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej ciekawi mnie serum ;) miałam sporo kremów Biodermy, ale od jakiegoś czasu nie mam ich w swojej łazience, z chęci poznania czegoś innego, bo Biodermę miło wspominam i na pewno do niej wrócę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe czy i u mnie by się sprawdziły. Fajne taki mini produkty

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam płynu micelarnego Sensibio H2O. Jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tez przetestowałam płyn micelarny z sierpniowego boxa - oprócz tego ze połowę przez nieuwagę wylałam to spisał się świetnie...;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta maseczka wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam już wielu kosmetyków Biodermy i żaden mnie nie zawiódł. Bardzo dobre są ich filtry do twarzy 50+.

    OdpowiedzUsuń