środa, 23 stycznia 2013

Córeczka przetestowała: Kubeczek Niekapek Learn To Drink CUP 270ml

To już ostatnia notka na temat zestawu Mam Baby, jaki otrzymałam do przetestowania. Dzisiaj będzie o Niekapku Learn To Drink Cup. Zapraszam na recenzję!

Oto co można o nim przeczytać na stronie sklepu Mam Baby (KLIK):
  • kubek niekapek
  • twardy ustnik
  • wygodny w trzymaniu dzięki wyprofilowanemu wcięciu
  • prosty w użyciu
A ja, po dokładnych testach trwających aż pięć miesięcy, mam o nim wyrobioną bardzo pozytywną opinię.
Twardy ustnik jest chyba jego największą zaletą. Jest on jednak na tyle plastyczny, że moja córeczka z ośmioma ząbkami lubiła go czasami podgryzać. Ani jej ani niekapkowi nic się nie stało.
 Co widać na załączonym obrazku, ustnik ma trzy dziurki. Córka po skończeniu dziesięciu miesięcy nie miała problemu, aby się z niego napić. Woda czy soczki płynęły tylko pod wpływem ssania. Sam kubeczek nigdy nie przeciekał. Myślę, że to dzięki dobrze zaprojektowanemu systemowi, który przedstawiam poniżej. Sprawiał on, że z kubeczka nic się nie wylewało po przewróceniu. Jest także na tyle przemyślany, że kubeczek nie zasysa się.
System zapobiegający przeciekaniu

System zapobiegający przeciekaniu (w zbliżeniu)

System zapobiegający przeciekaniu po rozmontowaniu
Jak widać, niekapek łatwo można rozmontować na części pierwsze, co jest zaletą dla rodziców i znacznie przyśpiesza codzienne mycie butelek.

Kubeczek ma kształt, który umożliwia wygodne trzymanie. Córeczka nie ma problemów z chodzeniem po mieszkaniu, popijając soczek z kubeczka Mam Baby. Butelka w środku ma wcięcie, dzięki któremu niemowlęca rączka pewnie ją chwyta.
Dodam jeszcze, że Learn To Drink CUP wydaje się niezniszczalny. Przez te pięć miesięcy był naprawdę intensywnie eksploatowany, wiele razy lądował na ziemi, córka robiła z nim co chciała. Również częste wyparzanie we wrzątku nie naruszyło struktury kubka. Ustnik nie ma nawet śladów ugryzień, a nieraz widziałam jak moje ząbkujące dziecko próbowało go podgryzać.
Tak więc jestem zachwycona kubeczkiem. A na koniec dodaję zdjęcia testerki:
Córeczka dopijająca resztki herbatki
Zapraszam wszystkich na stronę sklepu Mam Baby
Zachęcam też do polubienia fanpage na facebooku (20% zniżki dla lajkujących) :)

A Wasze dzieci używają produktów Mam Baby? Jakie jeszcze produkty tej firmy możecie polecić? :)

5 komentarzy:

  1. Rany ale ona ma tych włosów na głowie (chyba wiem po kim hihi :P ) Kubek wygląda fajnie, choć ja wole takie z "uszami"

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że mała z powagą podeszła do testów :)
    Włosy ma nieziemskie !!!! Cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykorzystałaś Córcię do testów :) Mała ślicznotka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. The trick this time was 3D with weapons. The world shuns its substantial price-tag, the PS3, layout that is horrible,
    and horrible movement settings. M3i Zero with regards to compatibility is
    great.

    Also visit my web site gta 5 cheats - tech-tuts.blogspot.nl,

    OdpowiedzUsuń