środa, 2 stycznia 2013

Cutis Help Mimi - świetne kosmetyki do pielęgnacji dziecięcej skóry

Dziś chciałabym Wam przedstawić recenzję czterech kosmetyków Cutis Help Mimi - nowości na rynku produktów do pielęgnacji dziecka. Po przetestowaniu ich wszystkich stwierdzam, że są idealne dla mojego maluszka. Ponadto jeden z nich okazał się świetny również i dla mnie ;)


1. Egzema - krem do twarzy i ciała
Kremik ma świetną konsystencję, jest delikatny, nietłusty. Szybko wsmarowuje się go w niemowlęce ciało i od razu po nasmarowaniu można ubrać malucha - krem szybko się wchłania i nie brudzi ubrań. Nie powoduje uczuleń ani podrażnień. Co więcej, użyty na lekko podrażnione miejsce zmniejsza obrzęk. Krem nie jest perfumowany, a jego zapach jest lekko apteczny, jednak po chwili całkowicie się ulatnia.

2. Krem pod pieluszkę, Cutis Help Mimi

Gdy tylko córeczce zrobią się lekkie odparzenia natychmiast sięgam po ten kremik. Jeszcze tego samego dnia zaczerwieniona skóra małej wraca do normalności. Co jest ważne, krem nie błyskawicznie się wchłania i nie brudzi moich rąk.
Pojemność to 50ml, a cena około 25zł

3. Emulsja do kąpieli Cutis Help Mimi, 200ml

Chyba mój ulubiony produkt z całej serii Mimi. Emulsja bardzo dokładnie myje dziecko nie podrażniając niemowlęcej skóry. Jako szampon sprawdza się równie dobrze, włosy córeczki umyte emulsją są piękne i lśniące. Podobnie jak krem z tej serii zauważyłam że emulsja nie powoduje podrażnień, za to wspomaga w pozbyciu się zaczerwienień. Kosmetyk jest bardzo wydajny, niestety ja w miesiąc zużyłam całą butelkę, ponieważ podbierałam go córce (do mycia swojej trądzikowej cery). W moim przypadku kosmetyk również spisał się na medal, dlatego więc pobiegłam do apteki po kolejne opakowanie. Nawet cena 37zł mnie nie odstraszyła.
Gorąco polecam!

4. Balsam do ciała, 200ml

Regularnie stosujemy po kąpieli dla nawilżenia skóry córeczki (zimą skóra wymaga dodatkowego balsamowania). Konsystencja dobra, szybciutko się wchłania, nie brudzi ubrań. Kolor żółto-zielony, zapach apteczny, który bardzo szybko się ulatnia Nie podrażnia i nie uczula, więc jestem na TAK!


A Wy znacie te kosmetyki? Który jest Waszym ulubionym? :)

Uwaga, uwaga! W związku z tym, że na moim blogu pojawiło się 110 obserwatorów chciałabym zapowiedzieć, że z tej okazji odbędą się aż dwa konkursy. Oba ruszają już 11 lutego 2013!

6 komentarzy:

  1. Widzę same pozytywne opinie na temat tych kosmetyków, chyba kupię jak się nasze zapasy skończą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonałe dla maluszków, a także dobre dla dorosłych. Ja sobie upatrzyłam egzemę i stosuję regularnie dla siebie ;) super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam:kosmetyki są bardzo dobre :))

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm wyglądają i zapowiadają się super ;D

    OdpowiedzUsuń