sobota, 12 stycznia 2013

Essence, peel off base i koniec z problemami przy zmywaniu brokatowych lakierów!

Mam w kolekcji wiele brokatowych lakierów, jednak rzadko ich używam. Powód jest oczywisty - problemy ze zmyciem. Zadam teraz dwa pytania:
1. Czy zmywanie lakieru zajmuje Wam dużo czasu?
2. Czy po kilkudziesięciu minutach walki z brokatem poddajecie się i zdrapujecie je z paznokci, a tycie drobinki brokatu i tak pozostają na pazurach i na rękach?

Jeśli odpowiedź na jedno z powyższych pytań brzmi TAK zapraszam do czytania dalszej części tej notki.


Już od dawna przymierzałam się do zakupu bazy peel off marki Essence. Dopiero dzisiaj znalazłam czas żeby tam podejść i zakupić ten produkt w cenie 9.99zł. Jak na tak fajny kosmetyk cena jest bardzo przystępna.

Miałam już dość kilkugodzinnego zmywania brokatowych lakierów z pazurków. Lakiery Jolly Jewels czy Barry M Glitter kurzyły się na mojej półce, ponieważ bałam się momentu zmywania i wolałam ich w ogóle nie nakładać na paznokcie. Baza pod lakiery Essence rozwiązała mój problem.
A oto i jak jej używać.

1. Na początku smarujemy paznokcie białą bazą i czekamy 10 minut aż zmieni kolor na bezbarwny. Baza trochę śmierdzi klejem w sztyfcie, ale bardzo szybko schnie:

2. Bezbarwna baza wygląda tak (tutaj również celowo wyjechałam nią na skórki, jednak nie widać tego):


3. Po 15 minutach nałożyłam mocno brokatowy lakier Jolly Jewels:



4. Po 30 minutach postanowiłam sprawdzić działanie bazy. Tada!






Jestem naprawdę pod wrażeniem. Całe zdrapywanie trwało nie dłużej niż 10 minut. Płytka paznokcia jest nienaruszona, wystarczy tylko lekko podważyć, żeby lakier oderwał się od niej.
Jest to nowość w asortymencie Essence i brawa dla tego, co to w końcu wymyślił!

A Wy co sądzicie o takiej formie pozbywania się brokatowych lakierów?

14 komentarzy:

  1. Moim zdaniem taka baza to ogromne ułatwienie i bardzo przydatny produkt ;)

    fajnie pokazałaś to krok po kroku, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie działa! Koniecznie muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się własnie! Alxia jesteś wielka !

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW dla mnie to niewiarygodne
    unikam jak ognia brokatowych bo męki jakie przeżywam z ich zmywaniem są straszne
    muszę się w takim razie zaopatrzyć w bazę i jakieś brokaty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny produkt ,może i ja się skuszę ,skoro to tak fajnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówiłam,ze jest świetna! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu ktoś wymyślił takie cudo!
    Fajnie przedstawiłaś jej działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt...a podczas noszenia samoczynnie nie zdrapuje się lakier, wtedy kiedy tego nie chcemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chyba ostatnio za cienką warstwę nałożyłam tej bazy, bo mi tak ładnie nie chciało zejść:D

    OdpowiedzUsuń
  10. super - ile ja się namęczyłam z brokatowymi lakierami essence, a tu wystarczy mały trick

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam nic przeciwko normalnym zmywaczom do paznokci, ale to będzie super ułatwienie przy brokatowych lakierach :D

    OdpowiedzUsuń