czwartek, 17 stycznia 2013

L'Occitane, czyli o mydełku i balsamie z masłem shea

W październikowym ShinyBoxie, który wg mnie był najlepszym boxem ze wszystkich jakie kiedykolwiek dostałam znalazłam fenomenalne produkty marki L'Occitane. Nigdy bym ich nie kupiła ze względu na cenę, na szczęście kupując box za 29zł miałam okazję przetestować je po okazyjnej cenie.
Oto co znalazłam w boxie (a właściwie w dwóch boxach - jeden mój, drugi mamy):


1. Mydło o zapachu werbena, L'Occitane, produkt pełnowymiarowy

Gdy otworzyłam pudełko myślałam że coś się z niego wylało. Dopiero po chwili zorientowałam się, że zapach pochodzi od mydełka znajdującego się w boxie. W użyciu kosmetyk jest równie cudowny. Mydło dobrze się pieni i porządnie czyści ciało nie podrażniając go. Ponadto nie wysusza mojej skóry (jak większość mydeł w kostce). Dlatego uważam, że warto je mieć.

Skład:

2. Balsam do ciała z masłem shea, miniaturka 75ml
Bardzo przyjemny kosmetyk. Pachnie delikatnie. Konsystencja jest dosyć gęsta i zbita. Myślałam, że będę miała problemy z wsmarowaniem balsamu w ciało, jednak wyjątkowo łatwo się wchłania.
Co do działania, kosmetyk nie podrażnia, pozostawia moją skórę porządnie nawilżoną. Stosuję go również w miejsca podrażnione po goleniu i działa łagodząco na te partie ciała.


Polecam Wam oba te kosmetyki i nie mogę się doczekać kiedy przyjedzie do mnie listopadowy Shiny z kosmetykami do włosów L'Occitane :)

9 komentarzy:

  1. O tak - produkty te pachną świetnie!
    Bardzo mi się podobają i mam ochotę na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mydełko pachnie genialnie! :) I faktycznie, bardzo intensywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczny (podwójny) zestaw. Mydło rzeczywiście pachnie obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam te kosmetyki do włosów,ale średnio mi przypadły do gustu,ale mydełko wygląda zachęcająco :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do mnie już też przyjechały, ale przetestuję po weekendzie ;) Mam jeszcze mini zestaw do kąpieli z archiwalnego Glossy, którego jestem bardzo ciekawa ;)

      Usuń
  5. Dibre sa. Swietnie nawilzaja;)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne kosmetyki, zwłaszcza mydełko wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fanki naturalnych kosmetyków zapraszam na stronę www.vedara.pl gdzie znajdziecie obłędne, ręcznie robione kosmetyki z kawiorem, złotem, opuncją&herbatą. Pachną obłędnie, działają jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń