czwartek, 24 stycznia 2013

Madame Lambre - o cieniu do powiek, podkładzie i próbkach

Przyszedł czas na część drugą mojej notki o kosmetykach Madame Lambre. Dziś pod lupę wzięłam cień do powiek (blister w kolorze nr 21) oraz wstępnie oceniłam próbki kremów i podkładów.
Zapraszam na recenzję i fotorelację!
Cień w kolorze 21 i podkład nr 1

Na początku nałożyłam na twarz podkład w kolorze nr 1 i pomalowałam powiekę fioletowym cieniem o numerku 21. Muszę przyznać, że cień nawet w blistrze prezentuje się pięknie. Same zobaczcie go w zbliżeniu:
kolor numer 21
Można też włożyć kosmetyk do specjalnego opakowania (niestety nie posiadam :( ) i wtedy wygląda jeszcze piękniej.
Zdecydowałam się zaaplikować go przy użyciu opuszka palca. Kosmetyk jest bardzo gładki i mocno napigmentowany. Delikatne rozprowadziłam cień na powiece i kolor bardzo ładnie i równomiernie ją pokrył:
Na powiekach cień Madame Lambre nr 21

Dodałam jeszcze eyeliner w żelu...
Cień Madame Lambre nr 21 oraz eyeliner

I tusz...
Końcowy efekt, cień Madame Lambre nr 21, eyeliner oraz tusz
Końcowy efekt jest ładny i bardzo delikatny. Powieki muśnięte cieniem są widocznie podkreślone, lecz nie jest to (na szczęście) zbyt ciężki makijaż.
Trwałość kosmetyku jest dobra - dzień w pracy wytrzymał. Poza tym nie osypuje się i nie blaknie.
Jestem jak najbardziej na tak!

Jeśli chodzi o próbki podkładów, to numerek jeden bardzo mi przypasował. Idealnie nadaje się do jasnej cery. Ładnie stapia się z naturalnym odcieniem twarzy. Numer dwa natomiast jest przeznaczony dla cer bardziej śniadych.

Wśród próbeczek znalazłam też:
Silk Charm - krem do twarzy
Aquatique - krem na noc
Aquatique - krem pod oczy
Mogę o nich wstępnie napisać, że są bardzo delikatnie, nie obciążają skóry twarzy ani jej nie uczulają. Niestety nie wiem, jak spisują się na dłuższą metę, ale wrażenia po kilkukrotnym użyciu są pozytywne.

A Wy znacie kosmetyki Madame Lambre? Które są Waszymi ulubionymi?

13 komentarzy:

  1. Cienie wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor:) Przypomina mi cienie mojej mamy, które jako pierwsze podkradałam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama też używa podobnych kolorków ;)

      Usuń
  3. Ładny kolorek, choć brakuje mi połączenia z jakimś innym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam go z czymś połączyć, niestety mam w kolekcji same brązy i nie bardzo pasują ;/

      Usuń
  4. Piękny kolor tego cienia i świetnie współgra z eyelinerem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo tak, aż sama się zdziwiłam ;)

      Usuń
  5. fajny i delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń