niedziela, 13 stycznia 2013

Mój program pielęgnacji z marką Tołpa

W końcu odebrałam wyczekiwaną paczuszkę ze specjalnie dobranymi do moich potrzeb kosmetykami. Program do potrzeb mojej skóry ułożono na podstawie wypełnionej ankiety. Jeśli jesteście ciekawe, co znalazłam w paczuszce zapraszam do dalszego czytania.

Warto wspomnieć, że kosmetyki tak dobrane tworzą spójną całość. Jest to coś na wzór kolejnych kroków pielęgnacji. Na przykład żel do mycia twarzy, tonik, krem pod oczy, krem na dzień / na noc i serum stosowane razem dają oczekiwane efekty. 
Ja swój program pielęgnacyjny Tołpa zaczynam już od jutra. A oto i co będę testowała:

1. Pielęgnacja twarzy:


Demakijaż:
STREFA T MATUJĄCY ŻEL DO MYCIA TWARZY 150 ML
PHYSIO TONIK NAWILŻAJĄCY 200 ML

Pielęgnacja na dzień, na noc oraz pielęgnacja uzupełniająca:
HYDRATIV NAWILŻAJĄCY KREM ODPRĘŻAJĄCY, LEKKI, 40 ML
SEBIO REGENERUJĄCY KREM  KORYGUJĄCY  NOC 40 ML
HYDRATIV NAWILŻAJĄCY KREM-ŻEL ODPRĘŻAJĄCY POD OCZY,10 ML
HYDRATIV MASKA-PEELING HYDROENZYMATYCZNY NA TWARZ, SZYJE I DEKOLT, 2X6 ML
FUTURIS 30+ MASKA-EKSPRES WITALIZUJĄCO-WYGŁADZAJĄCA NA TWARZ, SZYJĘ, DEKOLT I BIUST, 2X6 ML
STREFA T MASKA-PEELING-ŻEL 4W1 OCZYSZZCAJĄCO-MATUJĄCA 2X6 ML
HYDRATIV NAWILŻAJĄCE SERUM ODPRĘŻAJĄCE, 25 ML


 2. Pielęgnacja ciała:

tołpa® dermo body, cellulite. peeling antycellulitowy 3w1 50 ml
tołpa® dermo body, cellulite. globalne serum antycellulitowe 360° z efektem ultradźwięków 250 ml
tołpa® dermo body, cellulite. aktywne serum antycellulitowe 250 ml


tołpa®  PLANET OF NATURE Szampon przeciwłupieżowy 200 ml
PLANET ON KREM KONCENTRAT DO RĄK 75 ML

TOŁPA DERMO PEDI DEO ANTYPERSPIRANT DO STÓP 75 ml

TOŁPA EXPERT PARODONTOSIS PASTA DO MYCIA ZĘBÓW  75ML  
 A mój mąż będzie testował to:

Miałam już okazję używać kilku kosmetyków Tołpa i byłam z nich bardzo zadowolona. Jestem więc pozytywnie nastawiona do tej paczki.
A Wy miałyście któryś z tych produktów? Byłyście zadowolone?

Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

12 komentarzy:

  1. UWielbiam Tołpę! Kilka z tych kosmetyków już kiedyś miałam,a teraz również otrzymałam full wypas :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam ten do zębów ale masc :) a jeszcze na nic się nie skusiłam ale jak wykończe swoje to skusze się

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny program, ja chyba muszę dokupić sobie tonik tołpy do kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    A jak się dostać do takiego programu? ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. tej paczki to ja ci zazdzroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. paczuszka jest fantastyczna, aż Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń