piątek, 18 stycznia 2013

Moja kolekcja kosmetyków Dermedic

W wakacje kupiłam krem do twarzy Dermedic i tak zaczęła się moja przygoda z kosmetykami tej firmy. Po pół roku od zakupienia kremu moja kolekcja troszkę się rozrosła. Oto i ona:

Jestem zadowolona ze wszystkich kosmetyków tu prezentowanych i zapraszam na krótkie recenzje.

1. Dermedic HydraIN2, krem do twarzy 50ml
Robi u mnie furorę w okresie zimowym, kiedy to skóra twarzy jest najbardziej przesuszona. Kosmetyku tego stosuję głównie na noc, gdyż po nałożeniu skóra mocno się świeci. Bardzo mocno nawilża i nad ranem moja twarz prezentuje się świetnie. Produkt jest bardzo wydajny, używany raz dziennie spokojnie wystarczy na 2-3 miesiące.
cena: 40zł /50ml

2. Dermedic, HydraIN3, peeling enzymatyczny

Bardzo chciałam go wypróbować i w końcu trafiła się okazja. Właściwie przypomina mi bardziej krem do twarzy niż peeling.. Ale po 3 użyciach zauważyłam, że porządnie i dogłębnie oczyszcza on twarz. Nagle stała się ona wygładzona i delikatna w dotyku. Od razu skojarzyłam, że musi to być działanie peelingu. Chociaż nie ma drobinek ścierających to "ściera" lepiej niż niejeden peeling gruboziarnisty.
Kosmetyk jest bardzo wydajny. Myślałam że tubka 50ml wystarczy na kilka użyć, jednak jest on tak gęsty i dzięki temu mega wydajny. Gorąco polecam.
cena: 30-35zł / 50ml

3. Dermedic, HydraIN3, koncentrat do ciała 200ml

Koncentrat w tubie o pojemności 200ml naprawdę mocno nawilża. Również świetnie sprawdza się w okresie zimowym. Kiedy po umyciu i osuszeniu ciała ręcznikiem czuję że moja skóra jest sucha jak wiór sięgam po ten koncentrat i uczucie ściągania czy swędzenia szybko ustępuje. Kosmetyk nie uczula i nie podrażnia mojego wrażliwego ciała.
cena: 27zł / 200ml

4. i 5. Dermedic, CelluEND, żel pod prysznic 100g oraz żel eliminujący cellulit 200g
Żelu pod prysznic używam tylko na dotknięte cellulitem miejsca (na inne miejsca stosuję inny żel ;). A po kąpieli smaruję te miejsca żelem eliminującym cellulit. Po około 2 tygodniach stwierdzam, że skóra w okolicach ud jest naprawdę wygładzona i napięta. Cellulit jest, ale jakby troszkę "wyprasowany". Oba żele są średnio wydajne. Przy stosowaniu raz dziennie wystarczą mi na około półtora miesiąca, góra dwa.
Seria jest dosyć droga i kosztują:
żel pod prysznic: ok. 40zł /100g
żel eliminujący cellulit: ok. 99zł / 200g
ale uważam, że produkty są warte tych pieniędzy.

A Wy znacie jakieś kosmetyki Dermedic?

7 komentarzy:

  1. Zdaje się ,że nie znam tych kosmetyków...a ciekawie przedstawiłaś je.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam serię na cellulit - jest świetna. Jestem ciekawa tego peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka fajna kolekcja. Ja mam tylko ten kremik Hydrain i jest naprawdę genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważyłaś, że tego żelu pod prysznic jest zaledwie pół buteleczki? ;) Trzeba go bardzo uważnie i skromnie dozować, by wystarczył na 4 tygodnie....

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych kosmetyków, niezłą kolekcję nazbierałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej firmie i miała całkiem pozytywne opinie :) Muszę się kiedyś skusić na jakiś ich kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesli chodzi o kosmetyki firmy DERMEDIC to ja już je stosuję od dłuższego czasu i już przy nich zostanę. Produkty sa naprawdę godne polecenia tylko trzeba odpowiednio dobrać do swojego rodzaju skóry. Ja akurat mam cere tłusta i stosuję produkty z serii NORMACNE są świetne począwszy od żelu do mycia twarzy, po preparat punktowy, który dla mnie jest jakąs rewelacją, bo bardzo szybko i dobrze działa, skończywszy na kremie matującym, który rzeczywiście matuje na długi czas. Wszystkie kosmetyki z tej serii nie zatykają porów i łagodza podrażnienia. Naprawde warto spróbować Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń