wtorek, 1 stycznia 2013

Noworoczne postanowienia alxii :)

A więc mamy już rok 2013! Poprzedni rok był dla mnie bardzo udany, ciekawe czy nowy będzie równie świetny. W 2012 roku spełniło się moje największe marzenie - dostałam pracę w swoim zawodzie, moja córeczka nauczyła się chodzić, mówić "mama", "tata", "baba", mój blog zyskał wielu świetnych czytelników, którzy bardzo miło komentują notki, wygrałam wiele konkursów (w tym iPada 2 ze strony Bebilonu).
Naprawdę ciężko będzie to wszystko przebić ;)
A oto lista moich postanowień noworocznych:

1. Przyhamować z zakupem nowych kosmetyków (Glossyboxy nie wchodzą w skład tego postanowienia)
2. Zadbać o zdrowie (ból kręgosłupa znowu się odezwał ;/ )
3. Schudnąć, tak z 15-20 kg :)
4. Nauczyć się obsługiwać swój aparat (nie tylko w trybie auto)
5. Zrobić format komputera

I na tym kończę notkę z cyklu "świąteczno-noworocznego". Od jutra wracamy do codzienności, do pracy i do pisania notek na temat kosmetyków i ciekawych promocji jakie znalazłam ;)

A jakie są wasze postanowienia noworoczne?

4 komentarze:

  1. Całkiem sensowne postanowienia :) Życzę Ci, aby się udało!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę, abyś wytrwała w postanowieniach, szczególnie ciekawi mnie wykonalność pkt 1 :D, ponieważ nie bardzo wiem jakie hamowanie masz na myśli - ostre i gwałtowne, a może też pulsacyjne ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wytrwałości w postanowieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam się do punktu 3 :))
    Wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń