wtorek, 8 stycznia 2013

OkiPaki, przesyłka dotarła

A więc mam już kalendarz, który w czwartek późnym wieczorem projektowałam. Pisałam notkę o nim TUTAJ. Efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Kalendarz jest dokładnie taki, jaki sobie wyobrażałam. Wykonany z porządnego papieru, zdjęcia są bardzo dobrej jakości, bez szumów i przekłamania kolorów.

Bardzo dziękuję firmie okipaki za możliwość współpracy i zapraszam do obejrzenia zdjęć z moim komentarzem.

Pierwsza strona to zbiór 12 miniaturek zdjęć, które występują osobno na kolejnych dwunastu kartkach kalendarza. Pod spodem dodałam własny opis kalendarza. A wszystko razem wygląda tak:

No i zamieszczam jeszcze zdjęcia wybranych miesięcy:
Na niebiesko zaznaczona jest ważniejsza data. Co oznacza 31 stycznia? Nie powiem! Same zgadnijcie :)

Bardzo podoba mi się to, że w każdym miesiącu dodatkowo są umieszczone mini kalendarze z poprzedniego i przyszłego miesiąca, dzięki czemu szybko sprawdzę sobie np. jakiego dnia tygodnia córka miała urodziny.


Zdjęcia są bardzo wyraźne, wykadrowane dokładnie tak, jak zrobiłam to za pomocą programu dostępnego na stronie okipaki.com. Kolory są tak żywe, że ciężko oderwać od nich wzrok.

A na koniec widok na same cyferki na kalendarzu. Wszystkie święta są zaznaczone w odpowiedni sposób i ciężko będzie ich nie zauważyć ;)
A Wam jak się podoba kalendarz? Jeśli również chcecie go zamówić zapraszam na www.okipaki.com, gdzie znajdziecie naprawdę szeroki wybór kalendarzy, nie tylko kalendarzy foto. Można wybrać spośród wielu dostępnych wzorów i kolorów. Naprawdę Polecam!

18 komentarzy:

  1. Super! Fajny byłby taki prezent na Dzień Babci i Dzień Dziadka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny! idealnie nadaje się na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł, a efekt cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for visiting and following my blog! I followed back! hugs!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kalendarz i faktycznie jakość bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny kalendarz, a Malutka-cudna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałam ten sam wzór kalendarza i dałam go w prezencie mojemu facetowi :) Świetny jest.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajana sprawa taki kalendarz :)
    zapaszam Cie do siebie na rozdanie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny jest ten kalendarz ,a co ważniejsze- Bohaterka ,która jest w nim :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowe, idealne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja. Mała jest urocza. Grudniowa fotka umiejętnie zakryta :P ... muszę w końcu zamówić też ten kalendarz. Wybrałam w końcu zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie wyszedł:) lubię takie kalendarze, które mają inne zdjęcie na każdy miesiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ten kalendarz za sprawą cudownych zdjęć z prześliczną dziewczynką na nich! :) Ja również czekam na przesyłkę od OkiPaki :) Początkowo miał to być kalendarz mój i partnera, ale ostatecznie dodałam jeszcze rodziców :) Nie mogę się już doczekać by go zobaczyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nietypowa współpraca jak dla blogerki kosmetycznej, ale kalendarz jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. taki kalendarz to świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń